Gjest Anonym Bruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Du går på byen eller andre sosiale arangemanger med det for øye å sjekke opp mannfolk iden hensikt å kanskje kunne få deg eit ligg / sex. Hvilke sjekkemetoder ser du for deg som den mest effektive for å sjarmere menn som skal fange din oppmerksomhet. ? Eller det slik at det oftast florerer med tilbud fra innpåslitne og pågående menn som klår og prøver seg, og skal oftast ikkje store anstrengelsen for å få innfridd sitt ønske. ? Hvordan takler du å bli avist eller sett på som eit lett bytte ? Endret 21. oktober 2018 av Anonym Bruker
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg er ikke en spesielt pen dame, så jeg blir ikke sjekket opp. Så jeg går bort til menn som ser sånn midt på treet ut, småflørter litt med dem, og spør om de vil være med meg hjem. Takler å få noen avvisninger før jeg får napp. Anonymkode: dea68...7f4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Nå ligger jeg ikke med menn på byen siden jeg er i et forhold, men får mange tilbud hver gang. Jeg er blid og hyggelig og prater med alle. Får tilbud av menn fra 24-60 hehe. Anonymkode: ee614...741
Gjest Anonym Bruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Menn er generelt sett mer direkte, når det er snakk om sex en kvinner Kvinner flest er mer reserverte og en annen tilnærming en menn.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg er kvinne, så jeg trenger ikke å gjøre noe Anonymkode: c88da...ae6 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 Gidder ikke sjekke opp fremmede på byen. Vil jeg ha et ligg skriver jeg en melding på fb til en av mine tidligere sengepartnere og spør hva som skjer om dagen og om vi skal møtes lenge siden , og slenger på blunketegn Anonymkode: beba5...9d9 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #7 Skrevet 21. oktober 2018 De to gangene jeg har vært kåt og vill nok til å gjøre det har jeg møtt blikket til en kjekkas og gitt han et tydelig signal om at jeg har lyst, og så ventet på hans fremstøt. En god blanding av spennende og latterlig enkelt. Han ene var ikke så attraktiv når det kom til stykke, så ble ikke noe med han. Han andre ble til en herlig ff. Anonymkode: 32be2...426
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #8 Skrevet 21. oktober 2018 Hei, Go dem.et sexy blikk og vent til de kommer bort. Eller , så går du bort og bare 'halla hva skjer' så lett er det å starte opp en samtale som kan føre til at du får det du trenger Hilsen Mannen Anonymkode: fdce2...506
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå