Gå til innhold

Kjole..å herregud

Anbefalte innlegg

Skrevet

Si meg, finnes det ingen som gifter seg som er i str. 56/58 ? Jeg har nå "trålet" nettet for å prøve å få kjøpt brukt kjole. Men finner ingen i min str...

Er noen av dere "store", kjenner dere noen i disse str. som har giftet seg?

Jeg er åpen for det meste innenfor brudekjoler...

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjesta
Skrevet

Du har kanskje sett denne kjolen ?

Jeg ser at du skriver 56/58, men jeg ville vært åpen for størrelsen under dette også - jeg måtte gå ned en størrelse når jeg kjøpte kjole, det kan det hende at du må også! :wink:

Verdt et forsøk - jeg tok kontakt med selger og fikk henne til å ta ta mål rundt midje, byste når hun hadde på seg kjolen - og sammenliknet med mine. Og jammen passet kjolen selvom den ikke egentlig var min størrelse!

K

Skrevet

hmm...kan være du har rett ja.. Har bare fått høre at kjoler som regel er mindre i str. enn det man vanligvis bruker i klær...

Gjest Gjesta
Skrevet

Kan hende at det er forskjell på modellene, men jeg har i hvertfall erfart, både ved kjøp av min egen kjole og ved prøving i salong, at jeg måtte ned 1-2 størrelser.

Det er verdt et forsøk! :Nikke:

K

Skrevet
Kan hende at det er forskjell på modellene, men jeg har i hvertfall erfart, både ved kjøp av min egen kjole og ved prøving i salong, at jeg måtte ned 1-2 størrelser.

:wink: Samme her!!!

Gjest Anonymous
Skrevet
hmm...kan være du har rett ja.. Har bare fått høre at kjoler som regel er mindre i str. enn det man vanligvis bruker i klær...

Jeg bruker str. 46 og kjøpte kjole i str. 44...Det kommer mye an på designeren..Spanske og italienske merker er ofte litt mindre i størrelsen. Engelske kan man ofte gå ned en størrelse i...(etter min erfaring.)

Skrevet

Jeg bruker str. 46 og kjøpte kjole i str. 44...Det kommer mye an på designeren..Spanske og italienske merker er ofte litt mindre i størrelsen. Engelske kan man ofte gå ned en størrelse i...(etter min erfaring.)

Ja det varierer veldig. Jeg bruker str 46/48, men kjolen min fra Lohrengel (tysk) er i str 50. Sitter som støpt! :-D

Skrevet

Jeg har kjøpt kjole fra Belgia og måtte gå opp i størrelse.

Gjest Anonymous
Skrevet

jeg var inne på boda brud og tittet, www.bodabrud.no

under tilbud, i nettbutikken, så hadde de en kjole i str 56.

Verdt en titt kanskje?

Gjest Anonymous
Skrevet
jeg var inne på boda brud og tittet, www.bodabrud.no

under tilbud, i nettbutikken, så hadde de en kjole i str 56.  

Verdt en titt kanskje?

Den syns jeg var veldig fin!

Skrevet

Den syns jeg var veldig fin!

:enig_animasjon:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...