Gå til innhold

Frustrert

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vil nesten bare avbryte hele bryllupet, ikke har han jobb nå, vil ikke bidra med husarbeid og høre på hva jeg sier gjør han heler ikke!! 

What to do?!? 😫

Anonymkode: ea8f1...99a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utsett det til dere har alt på stell. Dere må snakke sammen og bli enige hvordan dere skal få forholdet til å fungere først. Det er så viktg at det er godt samarbeide mellom partene når en velger å gifte seg. Synes alt for mange unge i dag gir opp alt for lett etter de har inngått et ekteskap/samboerskap. Tenk på hvordan det kan bli hvis dere får barn og du må gjøre alt alene. Mange forhold sliter i småbarnsperioden av mangel på søvn, hjelp i huset og hjelp med ungen. Er det vanskelig allerede nå, så kan det bli enda vanskeligere senere.

Skrevet

Da setter du deg ned med han og sier at sånn kan du ikke innfinne deg med å ha det resten av livet, så bryllupet må utsettes på ubestemt tid til du ser en mer permanent endring hos han på disse punktene. 

Skrevet

Hei trådstarter. 

Da tittelen på tråden din er mangelfull, må jeg stenge tråden. Viser til forumets regelverk:

* Trådtitler på forumet er begrenset til 140 tegn. Vi anbefaler våre brukere å benytte seg av gode titler for å beskrive trådens innhold og dermed treffe riktige mottakere. Tråder med tittelen "Hjelp?" og lignende ufullstendige titler vil stenges. Trådstarter kan velge mellom enten å sende moderator PM med ønske om endring av tittel, eller selv starte en ny tråd med forbedret tittel. 

Du kan enten sende meg en PM med ønsket oppdatering av tittelen, så vil jeg åpne tråden igjen, eller starte en ny tråd med mer beskrivende tittel.

Papirfly, mod.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...