AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Sliter avantil med å komme for fort, og spessielt hvis det er lenge siden jeg har fått orgasme. En sånn her vil sikkert gjøre at jeg holder ut lengre, så tenkte det kunne være lurt å brukr de gangene det er lenge siden forrige samleie foreksempel. Anonymkode: 96c58...332
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #2 Skrevet 21. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Sliter avantil med å komme for fort, og spessielt hvis det er lenge siden jeg har fått orgasme. En sånn her vil sikkert gjøre at jeg holder ut lengre, så tenkte det kunne være lurt å brukr de gangene det er lenge siden forrige samleie foreksempel. Anonymkode: 96c58...332 Sitat https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/passer-for/sexleketoy-for-ham/penisforlenger-klar-tom-of-finland/?perform=category Anonymkode: 96c58...332
visp Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Men kan du ikke heller sette igang igjen en stund etter?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Ville heller tatt meg en rask runk hvis jeg visste at det ble hanky panky om en liten stund. Anonymkode: bd376...a86 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Nei ikke dumt, bonus hvis han er dårlig utstyrt Anonymkode: 770ab...63c 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 1 time siden, visp skrev: Men kan du ikke heller sette igang igjen en stund etter? Er jo en mulighet å komme flere ganger, men kanskje ikke alltid man har tid til å ta flere runder? Eller mente du å ta en pause? Problemet er at den er så oversensitiv hvis det er lenge siden jeg hadde sex sist. Anonymkode: 96c58...332 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #7 Skrevet 21. oktober 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ville heller tatt meg en rask runk hvis jeg visste at det ble hanky panky om en liten stund. Anonymkode: bd376...a86 Ja hvis man planlegger sex så er jo det en mulighet å runke først. Litt vanskeligere hvis det er litt spontant da hehe. Anonymkode: 96c58...332
visp Skrevet 21. oktober 2018 #8 Skrevet 21. oktober 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Er jo en mulighet å komme flere ganger, men kanskje ikke alltid man har tid til å ta flere runder? Eller mente du å ta en pause? Problemet er at den er så oversensitiv hvis det er lenge siden jeg hadde sex sist. Anonymkode: 96c58...332 Jeg foretrekker hud mot hud og det har vel endel med den mentale biten, men om det bare skjer noen av gangene så er det vel greit. Har aldri prøvd noe sånt da. Gjør vel ikke så mye så lenge det er lidenskap til stede. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #9 Skrevet 21. oktober 2018 Akkurat nå, visp skrev: Jeg foretrekker hud mot hud og det har vel endel med den mentale biten, men om det bare skjer noen av gangene så er det vel greit. Har aldri prøvd noe sånt da. Gjør vel ikke så mye så lenge det er lidenskap til stede. Så bra da. Tenkte ikke at det skulle brukes hver gang nei, men bare de gangene jeg merker at jeg er oversensitiv. Kan faktigst merke det lenge før jeg har sex. Litt merkelig egentlig hehe. Anonymkode: 96c58...332
visp Skrevet 21. oktober 2018 #10 Skrevet 21. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Så bra da. Tenkte ikke at det skulle brukes hver gang nei, men bare de gangene jeg merker at jeg er oversensitiv. Kan faktigst merke det lenge før jeg har sex. Litt merkelig egentlig hehe. Anonymkode: 96c58...332 Men jeg regner med at det er i et forhold du mener, for om det hadde vært en ons hadde jeg blitt litt satt ut. 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #11 Skrevet 21. oktober 2018 Akkurat nå, visp skrev: Men jeg regner med at det er i et forhold du mener, for om det hadde vært en ons hadde jeg blitt litt satt ut. Hehe ja tenkte mere i en forholdssituasjon ja.🙂 Anonymkode: 96c58...332 1
heipådegsann Skrevet 21. oktober 2018 #12 Skrevet 21. oktober 2018 (endret) Det skader jo ikke å prøve For min egen del ville jeg nok ikke foreslått en forlenger, synes det blir vondere å ha sex desto lenger penisen er, og liker den "ekte" tippen. Er for eksempel ikke noen fan av dildoer fordi jeg synes de er harde og ubehagelige. Den ekte varen er mykere. Men hadde ikke hatt noe problem med det en gang innimellom for hans del. Har heller aldri prøvd forlenger, så for alt jeg vet kan det fungere bedre for meg enn hva jeg først tror også ☺️ Endret 21. oktober 2018 av heipådegsann 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #13 Skrevet 21. oktober 2018 Veien til vaginal orgasme går via Tom fra Finland. Anonymkode: 0f837...bc1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #14 Skrevet 21. oktober 2018 1 minutt siden, heipådegsann skrev: Det skader jo ikke å prøve For min egen del ville jeg nok ikke foreslått en forlenger, synes det blir vondere å ha sex desto lenger penisen er, og liker den "ekte" tippen. Er for eksempel ikke noen fan av dildoer fordi jeg synes de er harde og ubehagelige. Den ekte varen er mykere. Men hadde ikke hatt noe problem med det en gang innimellom for hans del. Har heller aldri prøvd forlenger, så for alt jeg vet kan det fungere bedre for meg enn hva jeg først tror også ☺️ Så bra å høre da.😊 Den skal visstnok være veldig myk i materialet, så håper den føles myk nok ut. Er jo vanskelig å vite før man har prøvd, men håper og tror de fleste damer ikke syns det gjør noe. Vil jo bare at samleiet skal vare litt lengre enn noen minutter likssom hvis jeg merker den er overfølsom hehe. Man bruker jo mye andre leketøy, så å bruke en sånn avantil er sikkert ikke farlig håper jeg.🙂 Anonymkode: 96c58...332 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #15 Skrevet 21. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Så bra å høre da.😊 Den skal visstnok være veldig myk i materialet, så håper den føles myk nok ut. Er jo vanskelig å vite før man har prøvd, men håper og tror de fleste damer ikke syns det gjør noe. Vil jo bare at samleiet skal vare litt lengre enn noen minutter likssom hvis jeg merker den er overfølsom hehe. Man bruker jo mye andre leketøy, så å bruke en sånn avantil er sikkert ikke farlig håper jeg.🙂 Anonymkode: 96c58...332 Fatboy cocksleeve fra perfectfit er veldig myk. Gi tilbakemelding på Tom of Finland. Hvor tjukk er veggene og plass til penis? Anonymkode: 0f837...bc1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #16 Skrevet 21. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja hvis man planlegger sex så er jo det en mulighet å runke først. Litt vanskeligere hvis det er litt spontant da hehe. Anonymkode: 96c58...332 Ikke så vanskelig om man tror/håper på sex heller egentlig. Men hvis det kommer veldig overraskende er det selvsagt vanskelig. Anonymkode: bd376...a86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå