AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg vet ikke helt hvor innlegget passer, så jeg legger det inn på generelt. Jeg har begynt å tenke tanken på å ta meg en tur med danskebåten alene. Jeg har vært på flere turer med den i selskap med andre, så jeg er godt kjent på båten. Samtidig så har jeg lyst til å gå ut og ta meg en øl eller noen drinker alene på utesteder i Oslo. Jeg bor 15 min fra Oslo med tog. Det jeg lurer på er hvordan ville du tenkt om du så ei dame på nærmere 50 år sitte alene på en bar? Eller at du ser dama går, sitter og spiser alene på danskebåten? Jeg er ikke ute etter noe ons, jeg vil bare begynne å finne på noe i fritiden min. Anonymkode: 3a607...398
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Det er helt ok. Det finnes mange på din alder på båt etc. Ta med strikketøy, ei bok eller et blad. Småprat med folk du syns ser hyggelige ut, så blir du fort litt kjent med dem. Uteplass likeså. Helt ok. Anonymkode: 7159a...9c6
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 På danskebåten ville jeg aldri tenkt noe over det, om jeg hadde så hadde tanken vært at det er deilig å ta seg en tur og nyte alene.:) Det er sånn jeg lett kan gjøre selv. Spise, kikke, lese bok, ta en drink, nyte egentid. På bar hadde jeg nok tenkt hun var ute etter sex , men hvis du kommer tidlig og drar tidlig slipper du det stempelet. Dra på et sted med live musikk for eksempel og ikke en nattklubb eller en brun bar med jukebox og alkiser Anonymkode: c25ab...7d4
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Kan du ikke melde deg på tur grupper, treningsgrupper for din aldersklasse, dansekurs , matlagingskurs osv f.eks? Anbefaler også aktivitetsvenner.no Anonymkode: c25ab...7d4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå