Pasha Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 Har funnet drømmeantrekket til sambo i det siste bryllups-magasinet. (side 288 for de som skulle være interesert i å tiite på det). Dette er fra Cavaliere. Noen som vet hvem som forhandler dette, og evt pris? Trur dette kommer til å passe mannen min perfekt. likner nesten litt på modellen også han (høy og "mørk) Hvordan er dette med årsmodeller.. regner jo med at dette er årets modell... blir det da vansklig å skaffe det til neste år... hmm lure lure.. er ikke så godt inne i dette enda jeg da
Pasha Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #2 Skrevet 22. mars 2005 Tenkte på forhandlere i Norge altså da..var inne på siden deres. men der fant jeg bare svenske.. noen ideer om hvor i norge?
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #3 Skrevet 22. mars 2005 Hvor i Norge bor du da? Det er en liten butikk som heter Fredriksen på Bekkestua, som ligger på Bekkestua. de fører dresser og smokinger fra Cavaliere og kan skaffe det meste fra denne leverandøren også. Evt. kan de kanskje være behjelpelige med å finne en annen forhandler som ligger nærmere deg! :-)
Pasha Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #4 Skrevet 22. mars 2005 Bekkestua..det er oslo det?! (er jo så mange steder rundt omrking i landet som heter det samme som steder som i oslo).. jeg bor ikke så langt unna oslo (akershus) så ditt kan jeg reise. takk skal du ha for svar! :-)
Olifant Skrevet 22. mars 2005 #5 Skrevet 22. mars 2005 Bekkestua er ut mot Bærum, så hvis du bor i Akershus så er det jo fort gjort åkomme seg dit en tur.
Pasha Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2005 da tenker jeg at vi kanskje tar oss en tur dit jeg
Pasha Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #7 Skrevet 22. mars 2005 Men, mens vi først er i gang: Priser på dette? vet noen ca hvor det ligger i pris-klasse?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå