AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #1 Skrevet 21. oktober 2018 Vi har vært sammen i snart 4 år. Det som er rart er at når vi først begynte å date så holdt han ut leeenge, også ble han bare mer og mer "følsom" under sex etter det. For tiden må han prøve hardt å ikke komme bare han stikker penis inn! Vi har sex omtrent hver dag så er ikke fordi han har gått lenge uten å komme. Jeg har prøvd å forsiktig snakke med han om det, men han blir så defensiv. Det er veldig kjedelig for jeg er glad i aktiv sex, men jeg kan jo ikke bevege meg engang mens han er inni meg uten at han kommer. Det kan ikke være normalt? Anonymkode: 5bacc...e26
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Just now, abrasiveRefraction said: Bare ha sex flere ganger på rad? Han får den ikke opp igjen etter han har kommet med mindre han har gått dager uten sex. Anonymkode: 5bacc...e26
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Nei det er ikke normalt. Finnes mange gode råd han bør lese på nett og følge Anonymkode: 63288...de3 1
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Er ikke en uvanlig problemstilling for menn dette med fortidlig sædavgang. Det er absolutt ting som kan gjøres, både i forhold til opptrening av utholdenhet - og eventuelt bruk av hjelpemidler til han og/eller deg. Finnes kremer som nedsetter følsomheten og gjør at han kan holde ut lengre, noen kan til og med ha effekt ved å bruke en kondom. Jeg tror absolutt å snakke om det er viktig, men ikke snakk for mye om det. Ta det opp en gang, og kom gjerne med forslag til hvordan det kan bli bedre. Overdreven prat om dette tror jeg fort kan bli en inngangsport til uheldige følelser hos din partner. Anonymkode: 32680...f2d
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei det er ikke normalt. Finnes mange gode råd han bør lese på nett og følge Anonymkode: 63288...de3 Selvfølgelig er det normalt at menn kommer for tidlig. Hvor i verden har du vokst opp? Anonymkode: 2d132...6df 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #7 Skrevet 21. oktober 2018 Kan det være at han er lei alt styret rundt sex, og kommer for tidlig med vilje? Anonymkode: 4f760...47c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #8 Skrevet 21. oktober 2018 Veldig normalt, men det går an å gjøre noe med det. Var nettopp en liknende tråd som ble starta: Anonymkode: e590c...8d1
Elaine Marley Skrevet 21. oktober 2018 #9 Skrevet 21. oktober 2018 Tråden er ryddet for spekulasjoner og svar til dette. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #10 Skrevet 21. oktober 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Selvfølgelig er det normalt at menn kommer for tidlig. Hvor i verden har du vokst opp? Anonymkode: 2d132...6df 18 åringer ja. Ikke voksne menn! Anonymkode: 63288...de3 2
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #12 Skrevet 21. oktober 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: 18 åringer ja. Ikke voksne menn! Anonymkode: 63288...de3 Det er veldig vanlig jo. Hvis ikke har de runket seg så hardt over lang tid at de sliter med å komme. Fra naturens side er menn programmert til å kommer fort. Å ødelegge mannens seksualitet med harde runkemetoder er ikke bra. Du kan være sikker på at om mannen sliter med å komme med dama er det kanskje enda værre. Da hadde vel dama følt seg vel og sexy? Anonymkode: ea7fb...baa 1
Jalp Skrevet 21. oktober 2018 #13 Skrevet 21. oktober 2018 13 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har vært sammen i snart 4 år. Det som er rart er at når vi først begynte å date så holdt han ut leeenge, også ble han bare mer og mer "følsom" under sex etter det. For tiden må han prøve hardt å ikke komme bare han stikker penis inn! Vi har sex omtrent hver dag så er ikke fordi han har gått lenge uten å komme. Jeg har prøvd å forsiktig snakke med han om det, men han blir så defensiv. Det er veldig kjedelig for jeg er glad i aktiv sex, men jeg kan jo ikke bevege meg engang mens han er inni meg uten at han kommer. Det kan ikke være normalt? Anonymkode: 5bacc...e26 Selvfølgelig blir han defensiv. Vellykket sex er i hovedsak definert av hennes orgasme og når det er utakt slik det er hos dere, er det alltid mannen som er for rask. Aldri hun som er sein. Poenget mitt er at rask orgasme er sykeliggjort og derfor skammer han seg. Det tilbys det kurer som skal lære menn å undertrykke sin orgasme. Den fungerer noen ganger så godt at han mister evnen til å få orgasme og da er selvfølgelig også det feil. Og da er det tid for en ny runde med skam. At du problematiserer rundt det at han får orgasme raskere enn deg, er kontraproduktivt. At han merker at du forventer at han skal holde ut lenger, virker noen ganger slik at han kommer i rekordfart. Altså stikk motsatt av ønsket effekt. Sånn er det motsatt vei også. Hvis han merker at du ønsker at han skal komme fortere kan du være sikker på at han ikke kommer. Du kjenner sikkert til hvor lett det er å få orgasme hvis partneren stresser med at du skal få det? Aksepter han slik han er. Normaliser han og hans raske orgasmer. Finn andre måter å ha sex på enn samleie. Vær kreativ. Da vil han føle seg akseptert og da vil han stresse ned. Og da, men først da, vil du få en harmonisk og glad sexpartner som sikkert også holder lenger. En orgasme bør alltid bejubles. Ikke noe man bør undertrykke eller skamme seg over. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå