Gå til innhold

Når er man for gammel til å gå på barer/utesteder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja hva tenker folk rundt dette? Reagerer dere om dere ser menn/kvinner over 40 på utesteder, da særlig nattklubber og slikt? eller tenker dere ikke noe over det?

Anonymkode: 5bbaa...5b7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Når man ligger i en kiste.

Anonymkode: 87750...fa3

• Liker 4
Skrevet

Jeg tenker absolutt ikke over det. Har hatt hyggelige samtaler med både 40 og 70åringer ute på byen - er selv tidlig i 20årene.

Synes man det er gøy eller koselig forstår jeg ikke hvorfor det skal være feil.

• Liker 6
Skrevet

Slik jeg ser det blir man aldri for gammel til å gå ut og hygge seg på bar og restaurant. 

• Liker 4
Skrevet

Bare gå ut du. Jeg er eldre enn deg, og jeg går ut når jeg vil. Eneste aberet er at mange vil betro meg alt mellom himmel og jord. Fordi de tenker at jeg som voksen nok forstår alt 🙂 men det er bare hyggelig det da. Har vært på rockeklubb i natt. Hatt det veldig fint der, og har ti livshistorier med meg hjem  😄

Anonymkode: 5b9be...5ed

• Liker 2
Skrevet

Er selv 35, og mener folk får føle på det selv. Man blir ikke for gammel generelt sett, men man kan nok bli for gammel for visse steder. Ser f. eks. ingen mening å fly på typiske "18-20 års steder" lenger, for der er jo hverken musikktypen eller klientellet som passer for meg uansett. Utover "fjortisfaktoren" på slike steder ble jeg nok også litt lei av standard utesteder i løpet av tyveårene ;) Skal nok sies at jeg hører på en type musikk som nok ikke kan sies å være veldig typisk for Norge, så det er uansett vanskelig å finne relevante steder her til lands. Men de finnes noen ganger i form av musikalske temakvelder og lignende.

Har også lagt fra meg den typiske "attenårsfylla" der man kjører vorspiel, ut på byen og potensielt nachspiel i etterkant, det holder lenge å komme rett til utestedet eller ta en middag/samling hos meg først.

Anonymkode: 705a8...4fe

Skrevet

Man blir vel aldri for gammel til å gå ut for å more seg/ kose seg. Jeg for min del begynner å nærme meg 60, og går fremdeles på pub og tar ett par øl innimellom. Det er jeg ikke for gammel til :)  Men jeg ville vært helt uinteressert i å bruke halve natta på det vi kalte diskotek før i tiden (overfylte bråkete klubber), det er jeg nok blitt for gammel til å finne glede i ;) 

Anonymkode: 0f147...6b2

• Liker 2
Skrevet

Aldri. Merker at jeg som 36-åring velger andre steder enn tidligere og det er nok normalt, men tror jeg trenger venner som er litt eldre :P Studerer og henger derfor med endel yngre mennesker og de skal alltid på sånne steder som jeg synes er kjipe, men går stort sett bra å gå andre steder som er litt mindre og roligere, samtidig som at de ikke er preget av å ha et veldig voksent klientell :)

Anonymkode: a1b44...67f

• Liker 1
Skrevet

Nei. Reagerer overhodet ikke. Snakket nylig lenge med en på 66 og en på 50 på et populært utested i Oslo, tenkte ikke over at de var for gamle til å være der. Er i 30 årene selv 

Anonymkode: 3b346...b6a

• Liker 1
Skrevet

Folk får gjøre som de vil, personlig sluttet jeg å gå på utesteder for ca 15 år siden, 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...