Avalon Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Trenger tips til øyekremer som er trygge å bruke når man er gravid. Har googlet og googlet, men ikke blitt noe klokere. Hvis noen har merke og navn på noen hjelper det veldig, da jeg blir gal i hodet å lese ingredienser som heter xclythgjgosgdagzioyol osv
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Bruk den øyekremen du vil og ro ned hysteriet! Anonymkode: 3b683...3de 3
Nerine_ Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Selges det i Norge er det trygt. Du kan ikke være helt hysterisk😊
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Chill. Bruk den du vil. Anonymkode: 7772b...a2b
Avalon Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #5 Skrevet 21. oktober 2018 (endret) 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Bruk den øyekremen du vil og ro ned hysteriet! Anonymkode: 3b683...3de 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Chill. Bruk den du vil. Anonymkode: 7772b...a2b 4 timer siden, Nerine_ skrev: Selges det i Norge er det trygt. Du kan ikke være helt hysterisk😊 Vil ikke si det er å være hysterisk når man vil unngå ting som er skadelig for et foster, som retinol, bha, aha osv. Det er veldig godt for huden og du finner det i det meste av hudpleie, men det er skadelig for foster og skal ikke brukes av gravide. Endret 21. oktober 2018 av Avalon 1
Nerine_ Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 45 minutter siden, Avalon skrev: Vil ikke si det er å være hysterisk når man vil unngå ting som er skadelig for et foster, som retinol, bha, aha osv. Det er veldig godt for huden og du finner det i det meste av hudpleie, men det er skadelig for foster og skal ikke brukes av gravide. De tre ingrediensene du nevner der finnes i spesifikke kremer, ikke i flertallet av "normale" kremer. 1
Avalon Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2018 1 minutt siden, Nerine_ skrev: De tre ingrediensene du nevner der finnes i spesifikke kremer, ikke i flertallet av "normale" kremer. Det finnes også flere ting som skal unngås når man er gravid som finnes i hudpleie, men skjønner jo at folk synes dette er hysterisk og at jeg nok kan se langt etter å få noen tips Det synes nå jeg er trist, da det er allment godkjent at nikotin og alkohol er fy fy og skadelig. Spør man om noe annet som kan være skadelig så er man hysterisk.
Nerine_ Skrevet 21. oktober 2018 #8 Skrevet 21. oktober 2018 6 minutter siden, Avalon skrev: Det finnes også flere ting som skal unngås når man er gravid som finnes i hudpleie, men skjønner jo at folk synes dette er hysterisk og at jeg nok kan se langt etter å få noen tips Det synes nå jeg er trist, da det er allment godkjent at nikotin og alkohol er fy fy og skadelig. Spør man om noe annet som kan være skadelig så er man hysterisk. Står det noen konkrete anbefalinger fra helsedirektoratet ang hudpleie og kosmetikk? Jeg sjekker alltid ingredienser i hudpleie, og det finnes mye å velge i som ikke har farlige ingredienser. Som f.eks Ole Henriksen banana bright øyekrem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå