Gå til innhold

Ligger ved siden av eksen og han prater om en dame han var sammen med for ti ar siden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og kjenner det rykker noen ganger I penis nar han prater om henne.Hva kan det bety?

Anonymkode: abf28...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Eh.... At han tenner på henne?😏 Men han er eksen din eller, som du skrev? Ellers hadde han vært totalt blåst i hodet. Hva sier han ellers om henne? Har du fortsatt følelser for han?

Endret av wintergirl
Skrevet

Nei skrev feil jeg er ikke eksen jeg er den han er sammen med na..

Skrevet

Jeg ble litt lei meg å betenkt når jeg merket det.Dere gutter hva mener dere?

Skrevet

Du skriver altfor lite om hva som skjedde. Tok han initiativ til å snakke om henne eller var det du som spurte? Snakket ham om henne som person eller sexen de hadde? Jeg og mannen kan en sjelden gang snakke om ex-er, men snakker aldri om hva slags sex vi hadde med andre. Det er vi to nå og helt urelevant hva slags sexliv vi har hatt med andre. 

Anonymkode: d7cbf...389

Skrevet

Jeg spurte.Nei han pratet ikke noe om sex han hadde med henne .Bare at de hadde flyttet rundt noen ganger.De var sammen i seks år .Bare så han hadde bilde av henne og jeg spurte hvordan hun så ut og han sa hun var søt.

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte.Nei han pratet ikke noe om sex han hadde med henne .Bare at de hadde flyttet rundt noen ganger.De var sammen i seks år .Bare så han hadde bilde av henne og jeg spurte hvordan hun så ut og han sa hun var søt.

Ok da er det jo ikke som om han er opphengt i henne. Jeg hadde ikke fokusert på sånne ting, dere er sammen nå og ikke analyser mer enn at penisen lever sitt helt egent liv. 

Anonymkode: d7cbf...389

• Liker 2
Skrevet
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men er det sånn at han legger opp til å prate om henne? Hva sier han om henne? 

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Da ville jeg ikke tenkt på det i det heletatt. Peniser gjør litt som de vil noen ganger :)

Skrevet

Kjenner igjen disse rykningene, men kan ikke huske at de var relatert til noe annet enn at hånden min var på vedkommendes penis. Betyr sikkert ingen verdens ting.

Anonymkode: c6497...0a8

Skrevet

Er lov å fantasere om exen da. Gjør det ofte for å komme i mål. 

Anonymkode: a37e7...d8d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...