AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Er alle som kaniner eller er det noen som ikke har opplevd det og forhold et har holdt? Anonymkode: 2fa86...2ce
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 For meg har det uten unntak vært 2-3 ganger hver dag vi har møttes, det er vel litt kaninaktig. Men nå er det ti år siden sist jeg gikk inn i et nytt forhold og har litt vanskelig for å se for meg at det ville ha blitt sånn med den hverdagen jeg har i dag. Sist var jeg student med mye fritid... Anonymkode: f2dd0...dfa
Leamur Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Vi treffes kanskje 2-3 ganger i uken og har sex hver gang med unntak av dager hvor jeg har uken eller vi er dårlige. Datet i 6 mnd hvis det har noe å si med eksen hadde vi sex hele tiden i starten - det varte i 3 år hvorpå de to siste var helt uten sex. På det femte året brøt jeg ut fordi behovene våre var ikke en god match. (Jeg ville, han mistet helt gnisten) så det er vel 50/50 uansett! Man vet aldri.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Er i et ferskt forhold nå, og når vi er sammen har vi sex 'hele tiden'. Altså veldig mye sex og kos. I andre forhold har det vært mye mindre, og forholdene har vart i flere år. Sånt vet man aldri. Anonymkode: 20c8b...fea
jonnejinta Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 I 1 1/2 år møtte vi hverandre ca 2 helger i mnd da hadde vi sex 4-5 ganger pr dag. Nå 8 år senere har vi sex 3-4 ganger i uka 😊
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #6 Skrevet 20. oktober 2018 Vi hadde ikke alltid sex hver dag i starten, men som oftest. Var like opptatt av å bli kjent med hverandres personlighet og å gjøre ting sammen, ligge inntil hverandre og prate. Se hverandre. Det var viktigere enn sex-en. Jeg har opplevd at han jeg datet kun var opptatt av å ha sex og ikke å bli kjent og da blir jeg mistenksom. Det varierer veldig fra person til person, ikke vær så opptatt av hva alle andre gjør!! Anonymkode: 8b85f...3d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå