Gå til innhold

Hvor tykke strømpebukser bruker du....

sigrid106

Anbefalte innlegg

Hvor tykke strømpebukser eller tights bruker du under skjørt/ kjoler nå når det begynner å bli kaldt ute?

Hvilke tykkelse på strømpebukse er best å bruke både inne og ute? Har ikke lyst til å fryse når kaldt eller bli «kokt hummer» inne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pierre robert har gode ullstrømpebukser. Er det veldig kaldt bruker jeg 2 par eller ullknestrømper utenpå. 

Anonymkode: 518c7...0ed

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Pierre robert har gode ullstrømpebukser. Er det veldig kaldt bruker jeg 2 par eller ullknestrømper utenpå. 

Anonymkode: 518c7...0ed

Som over, noen ganger leggvarmere over der igjen.

Anonymkode: e74a7...bbd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 timer siden, sigrid106 skrev:

Hvor tykke strømpebukser eller tights bruker du under skjørt/ kjoler nå når det begynner å bli kaldt ute?

Hvilke tykkelse på strømpebukse er best å bruke både inne og ute? Har ikke lyst til å fryse når kaldt eller bli «kokt hummer» inne.

80dn eller 100dn her jeg bor er det iskaldt, når det er kaldt. (Rett ved sjøen). Jeg bruker strømpebukse under jeans. 

https://www.pierrerobert.no/no_NO/search?q=Ull+strømpebukse+dame&lang=no_NO

Anonymkode: 4e5b7...210

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kommer jo helt an på hva jeg skal, men på jobb (jobber i et investeringsfond med mye møter) så er det kun tynne strømper som gjelder. Tror det ville sett rart ut om noen kom i ullstrømper, med mindre det var en ulldrakt eller lignende. 

Men når jeg skal ta banen til og fra jobb, har jeg enten noen ull-overknees som jeg tar av på jobb, eller gjerne også bukser sånn at jeg skifter på jobb. Har alltid en bunke med strømper i garderobeskapet mitt på jobb også. Bruker også mye sånne stayups. 

Jeg er ellers en frysepinne, så bruker gjerne strømper under jeans på fritiden, og da velger jeg gjerne noen med ull i. 

Anonymkode: 9f6a2...d8f

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes disse strømpebuksene fra H&M med fleece på innsiden holder meg god og varm når det er kaldt. 

A38ACBC0-5461-4D64-A919-A4A88CB3E284.jpeg

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker for det meste 60 den, av og til 80 eller 100 den på høst/vinter. Bruker også en del ullstrømpebukser. Er det kaldt og jeg er redd for å fryse bruker jeg ullsokker i støvlettene og mamlukk/benklær i ull fra Janus under strømpebuksen. 

Anonymkode: df4c9...42a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker sjelden tykke sorte strømpebukser. Bruker 10 eller 15 denier nude strømpebukser til kjole.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 timer siden, sigrid106 skrev:

Finnes ullstrømpebukser i ulik tykkelse da :klo:

Har ullstrømpebukser fra Pierre Robert med ulikt mønster. Tar den fargen og det mønsteret som passer best til resten av antrekket, og som er rene når dagen starter. 

Anonymkode: da6a8...e92

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klarer ikke å bruke strømpebukse uansett hvor kaldt det er, får helt spader av å ha det på

Anonymkode: 534e6...634

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Kommer an på hva jeg skal. Til fest er den 20den, på vår/ sommer/ tidlig høst er det 40den eller 50den og sen høst/ vinter 60den, 70den eller 80den. Aldri 100den eller 200den, da det blir altfor dekkende og tykt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg brukar, som dei fleste her også skriv, ullstrømpebukser. Det funkar fint, og dei er pene nok til å ha til drakter eller pene skjørt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...