AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Den er så liten, smal og sur. Den stikker ikke ut fra huden heller, har ikke en definerende leppekant. Leppe er bare flate og livløse. Nesa er GIGANTISK i forhold, det ser helt horribelt ut i profil. Til og med de to strekene fra overleppa til nesa er veldig dominerende i forhold til munnen. Jeg leker litt med tanken om å fylle leppene. Men hvor mye kan det hjelpe egentlig når utgangspunktet er så dårlig? Vil ikke at det skal se falskt ut heller, men ønsker at ansiktet mitt skal harmonere litt mer. Munnen hører ikke til ansiktet mitt i det hele tatt. Anonymkode: 1cbf4...227
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Dette er nok bare en vrangforestilling du har hengt deg opp i som ingen andre tenker på når de ser fjeset ditt. Prøv å legg merke til andres munner og du vil oppdage mange har samme str som din som du aldri ville tenkt over Anonymkode: 32835...c04 3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Har virkelig aldri lagt merke til noen med så drastiske trekk, så jeg vil anta at det er noe du selv har hengt deg litt opp i. Jeg vet ikke med alle typer "leppefyll", men har et par venninner som har gjort det og de har STEINHARDE lepper og de er helt klumpete og rare. Ville ikke gjort det. Elsk deg selv ❤️ (Selv har jeg erfart at med tiden så kommer sånne ting seg) Anonymkode: 560d1...98a 3
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Sikker på at dette virkelig er så ille som det er i hodet ditt? Kusinen min hadde smale lepper. Jeg tenkte aldri over det. Men hun ble med på denne saueflokken av folk som vil se like ut som alle andre. Så fylte hun på med denne dritbotoxen, få farao. Hun ser så falsk ut med leppene. Mye mer pen og søt før hun fylte på, det er det ikke bare jeg som mener heller. Jeg har sagt hun ikke må fylle på mer. Men det hjelper ikke, botox gjør en blind på øyene. Trist at så mange tror de ser bedre ut med botox. Anonymkode: 4f4c7...bcf 2
BiancaWhite Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 Selvfølgelig svarer alle at dette bare er noe du ser selv 😪 det kan det hende det er og. men prøv først med sånn leppeblyant. For noen får rett og slett bare rare lepper å fylle på. Restylane går jo ut etter hvert da så det er det minst farlige her. men dyrere. Botox kommer bare til å få deg til å se eldre ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå