AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Hva er det matbutikker ser etter ved valg av ansatte? Er utdanningen viktig eller er andre ting viktigere som f.eks god kundeservice, møte opp til tiden og ellers gjøre de tingene jeg får beskjed om å gjøre? Er arbeidsledig å ser etter en jobb, gjerne i butikk men også andre yrker. Har noen anbefalinger om yrker som ikke trenger mye utdanning? Er ikke så kravstor til jobb, tar det jeg får. Håper jeg får litt info fra noen som vet, på forhånd takk 😊 Anonymkode: 4c08e...2c6
Kala Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 De fleste matbutikker ansetter helst folk uten utdanning, av hensyn til lønnstrinn. Møt opp ren og velstelt, og vis interessen din for å arbeide der. Takk ja om du så tilbys tilkallingsvakter. Det er lettere å få større stillinger når du først har foten innafor. Vær arbeidsom, å jobbe i butikk er mye mer enn å betjene kunder. Varer må settes frem, og trekkes frem, butikkhyller må ryddes, og frukta må toppes. Masse lykke til
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Er vel gjerne der man havner uten utdannelse. Anonymkode: 967f6...c78 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Hvilke forskjeller er det på lønn dersom man har VGS og studerer (men ikke er ferdig utdannet)? Spiller det kanskje ingen rolle? Anonymkode: 078bb...0e4
Kala Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 Med fagbrev i salg og service skal man ha full annsennietet, pluss ti kroner timen. Full annsennietet er lønnstrinn 6, noe som gir noe rundt 197 kr timen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå