Gå til innhold

Idol ødelagt for i år etter at Emma og Philip røk ut

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva feiler det dommerne? Reddet hverken Emma eller Philip, var de to som burde stå i finalen!! 

Anonymkode: 5cac8...7ca

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Seriøst?? Emma er alt for ung til at hun hadde taklet mediekjøret som følger med, dersom man skal bli et IDOL i ordets rette forstand. Hun trenger å bli litt mer moden, enda tryggere på seg selv, før hun kommer dit. 

Phillip husker jeg bare så vidt, så når man ikke etterlater seg et særlig positivt inntrykk, så er det bra man ble stemt ut.

Anonymkode: e977c...4fd

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Uenig, ingen av dem har gjort noe spesielt inntrykk. Kristian der i mot, håper han vinner.

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Seriøst?? Emma er alt for ung til at hun hadde taklet mediekjøret som følger med, dersom man skal bli et IDOL i ordets rette forstand. Hun trenger å bli litt mer moden, enda tryggere på seg selv, før hun kommer dit. 

Phillip husker jeg bare så vidt, så når man ikke etterlater seg et særlig positivt inntrykk, så er det bra man ble stemt ut.

Anonymkode: e977c...4fd

Er d virkelig seriøs? For ung?? Hva skal vi da si om Markus og Martinius? De startet når det var mye yngre enn det Emma er og atpå til gutter som er mye mindre moden på samme alder som jenter! Emma blir uansett en stor sanger om ikke lenge

Skrevet

Uenig. Emma var flink, men altfor ung. Philip var den som burde ryke ut, synes nå jeg

Skrevet
4 minutter siden, Zemira skrev:

Uenig, ingen av dem har gjort noe spesielt inntrykk. Kristian der i mot, håper han vinner.

Hvem er Kristian? Har ikke lakt merke til han 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hva feiler det dommerne? Reddet hverken Emma eller Philip, var de to som burde stå i finalen!! 

Emma eller Philip fortjener ikke noe finale plass nei...spesielt duden synes jeg var svak.
Synes forøvrig at ingen utmerker seg spesielt bra i år så samme for meg hvem som vinner.

Anonymkode: cecb7...f3e

• Liker 1
Skrevet

Carlisle er den eneste som kan synge.

Anonymkode: 1c9b3...35d

• Liker 1
Skrevet

Emma har null talent

Anonymkode: 43d8c...8f4

• Liker 1
Skrevet

Syns det er et utrolig dårlig nivå på finalistene i Idol i år. 
Nå skal det sies at jeg ikke har sett på noen av audition-programmene, kun finalene, men der er det ingen som har imponert. 
Det er kanskje bare han Carlisle jeg tenker har noe der å gjøre, de andre er kjedelige, synger falskt og har null utstråling. 

Dessuten syns jeg det er kjedelig når Greve er borte, fordi han er den eneste som gir kritikk, de andre er bare over seg av begeistring uansett hvor dårlig de gjør det, men så fort Greve er kritisk så kaster de andre seg på og er helt enige...

• Liker 1
Skrevet

Er flere flinke i år synes jeg. Øystein har en helt unik stemme og jeg får tårer i øynene når han synger. Carlisle er allerede en artist. Camilla tror jeg har potensiale, hun minner meg veldig om Astrid S når hun var med i Idol. 

Skrevet

Jeg hang meg bare opp i Emma sine talefeil

Anonymkode: 90be5...04c

• Liker 2
Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og Øystein

Anonymkode: b2723...463

Skrevet

Emma lespet jo til og med når hun sang. Forferdelig å høre på. 

Philip var ikke akkurat den med størst talent. Ganske svak stemme. 

Carlisle er den dyktigste, men kanskje andre som show’er mer. Zino er også flink.

Lavt nivå i år. Gleder meg til the Voice.

Anonymkode: 909dd...674

Skrevet
På 20.10.2018 den 21.46, AnonymBruker skrev:

De er ikke like flinke som de andre

• Liker 1
Skrevet
23 timer siden, AnonymBruker skrev:

Helt enig

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...