AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Skal bestille billetter nå (vi er to stk) og kan få sitte på tredje rad. Tre ledige seter ved siden av hverandre. Men når jeg trykker gå til kasse så kommer det opp at jeg har etterlatt ett sete, vennligst oppdater ditt valg. Er det liksom ikke greit det? Det er jo ikke mitt problem at ett stede blir igjen når jeg bare trenger to billetter? Eller? Hva gjøre? Anonymkode: 5a827...52f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Det finnes enkelte arrangement som faktisk har begrensninger. Jeg har vært ute for det en gang, fikk ikke lov å kjøpe en billett et sted det var to ledige billetter ved siden av hverandre. Anonymkode: a5cb5...fd4 4
Gjest IommI Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det finnes enkelte arrangement som faktisk har begrensninger. Jeg har vært ute for det en gang, fikk ikke lov å kjøpe en billett et sted det var to ledige billetter ved siden av hverandre. Anonymkode: a5cb5...fd4 Men du får kjøpt èn billett, når det er ett sete ledig. Ts. Det spiller ingen rolle. Du må ta de beste plassene, du får tak i.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Dette er jo ikke så rart egentlig, med tanke på at setet dere «etterlater» med all sannsynlighet blir stående tomt.. Altså hvis jeg og en venninne finner ut at vi vil gå på en forestilling, så gidder vi ikke det hvis det er étt sete igjen på rad 3 og étt på rad 17 😛 Da dropper vi det heller. Og vi er garantert ikke de eneste 😛 Anonymkode: 9d436...071 4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Dette er jo ikke så rart egentlig, med tanke på at setet dere «etterlater» med all sannsynlighet blir stående tomt.. Altså hvis jeg og en venninne finner ut at vi vil gå på en forestilling, så gidder vi ikke det hvis det er étt sete igjen på rad 3 og étt på rad 17 😛 Da dropper vi det heller. Og vi er garantert ikke de eneste 😛 Anonymkode: 9d436...071 Men en del liker jo å gå alene på konsert Rad tre er jo alltid en attraktiv plassering Anonymkode: 5a827...52f 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #6 Skrevet 20. oktober 2018 9 minutter siden, IommI skrev: Men du får kjøpt èn billett, når det er ett sete ledig. Ts. Det spiller ingen rolle. Du må ta de beste plassene, du får tak i. Denne kommentaren skjønner jeg ikke. Problemet i både mitt og TS sitt tilfelle er at arrangøren ikke tillater at det blir ett enkeltsete til overs for de vet det er vanskelig å selge. Jeg kan til en viss grad forstå det fra arrangørs side, dette var ikke klaging fra min side men forklaring på at jeg og har opplevd lignende. Anonymkode: a5cb5...fd4
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #7 Skrevet 20. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men en del liker jo å gå alene på konsert Rad tre er jo alltid en attraktiv plassering Anonymkode: 5a827...52f Jepp, og det er jo ikke de som kjøper billetter som har ansvaret for at alt blir solgt. Merkelig praksis, ts. Kjøp dine to billetter der dere helst vil sitte! På kino er det ingen som spør om sånt. Anonymkode: dfd9c...7fa 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #8 Skrevet 20. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Jepp, og det er jo ikke de som kjøper billetter som har ansvaret for at alt blir solgt. Merkelig praksis, ts. Kjøp dine to billetter der dere helst vil sitte! På kino er det ingen som spør om sånt. Anonymkode: dfd9c...7fa Det gikk faktisk ikke 😕 Måtte velge en rad bak. Det gjør jo ingenting for vi får veldig gode plasser uansett men synes jo det blir en prinsippsak Anonymkode: 5a827...52f 3
Gjest IommI Skrevet 20. oktober 2018 #9 Skrevet 20. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Denne kommentaren skjønner jeg ikke. Problemet i både mitt og TS sitt tilfelle er at arrangøren ikke tillater at det blir ett enkeltsete til overs for de vet det er vanskelig å selge. Jeg kan til en viss grad forstå det fra arrangørs side, dette var ikke klaging fra min side men forklaring på at jeg og har opplevd lignende. Anonymkode: a5cb5...fd4 Det er ikke et problem.
Gjest IommI Skrevet 20. oktober 2018 #10 Skrevet 20. oktober 2018 14 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men en del liker jo å gå alene på konsert Rad tre er jo alltid en attraktiv plassering Anonymkode: 5a827...52f Ikke når det er ståplasser, og golden circle etc.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå