Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Misforstå meg ikke. Det er ikke noe jeg er ute etter. Før hadde jeg venner, men aldri hatt kjæreste, og nå i voksen alder har jeg ingen, og sitter stort sett hjemme. Jeg liker å være for meg selv for det meste, men det som plager meg er, at jeg er lei av å føle meg så mye annerledes enn alle andre, da de fleste har venner, kjæreste, noen begge deler. Det er sårbart i en voksen alder. Jeg skjønner ikke hva jeg gjør feil og vet at alle strever med sitt. Men akkurat nå føler jeg at jeg ikke får til noe som helst. Hva ville dere ha gjort med situasjonen?

Anonymkode: 51183...032

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo henge sammen med at du trives best for deg selv? Ofte når man har det «greit nok» for seg selv så slutter man jo å prøve med andre. Har du forsøkt å ta initiativ til aktiviteter med andre? 

Skrevet
2 minutter siden, Leamur skrev:

Det kan jo henge sammen med at du trives best for deg selv? Ofte når man har det «greit nok» for seg selv så slutter man jo å prøve med andre. Har du forsøkt å ta initiativ til aktiviteter med andre? 

Liker mitt eget selskap, men er ikke helt antisosial heller og som sagt, har jeg hatt venner før. Men folk flytter, stifter familier og da havner man utenfor for det er ikke det samme å holde kontakten online. Det blir ikke det samme. Pluss at jeg er introvert. Er ikke redd for å prøve noe nytt og prøve å komme i kontakt med folk, men ofte virker de ikke interessert. At de allerede har "sin egen klan" eller hvordan jeg skal forklare det.

Anonymkode: 51183...032

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...