Gjest Romørnen Skrevet 22. mars 2005 #1 Skrevet 22. mars 2005 Jeg har et luksusproblem! Jeg er interessert i to damer samtidig! Hvordan er spillereglene for sånne situasjoner? Kan jeg gå ut med begge samtidig, så lenge det ikke har blitt noe forhold? Når er det evt ikke lov å holde på med begge? Er det hvis jeg kysser en av dem? Eller hvis det blir roting? Eller vi havner i senga (hvis det er noen som ikke regner det inn i ordet roting)? Er det riktig å opplyse dem om at jeg dater en annen også? Eller bør jeg holde dette for meg selv? Dette er helt i startfasen, så det er ikke noe problem nå, men jeg ser for meg at det kan bli det. Sånn som situasjonen er nå så liker jeg ikke den ene bedre enn den andre heller, så jeg føler jeg bør gi begge muligheter en sjanse. Men jeg har ikke lyst til å havne i en situasjon som gir meg dårlig samvittighet.
Gjest *Sexy*Cat* Skrevet 22. mars 2005 #2 Skrevet 22. mars 2005 edit: prøvekjør begge. Når du har funnet ut hvem du liker best, så kvitter du deg med den andre. To stykker på en gang er :fy:
Gjest GreenSky Skrevet 22. mars 2005 #3 Skrevet 22. mars 2005 Etterhvert finner du vel ut hva du er ute etter. Ikke la det gå for lang tid, vær ærlig hvis en av jentene skulle få dypere følelser for deg.
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #4 Skrevet 22. mars 2005 Finner de ut om hverandre, vil sannsynligvis begge to dumpe deg. Da har du ingen.
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #5 Skrevet 22. mars 2005 Hvis jeg var i startfasen med noen, og fant ut at han var i startfasen med noen andre også...ja, da ville jeg jo selvfølgelig dumpet han. Skulle jeg falle for han så måtte det jo være for at han også hadde en interesse for meg som han ikke hadde for noen andre.Men dette er vel litt for tidlig i ditt tilfelle kanskje..Nei, da er det ikke lett. Tror du bør sammenlikne dem og finne ut hvem du liker best ganske fort, før du/de blir altfor involvert. Og etter "roting" (iallefall sex) bør du ha bestemt deg tror jeg.
Superlammet Skrevet 22. mars 2005 #6 Skrevet 22. mars 2005 Hvis du vil "date" begge to samtidig burde du prate med dem, gjøre dem obs på hverandre og poengtere at dette ikke er en konkurranse. Det kan selvsagt hende at de dumper deg begge to, men er du ærlig fra første stund pleier som regel det å bevise et og annet for de du vil date. Og når det blir følelsesmessig seriøst holder du deg til kun den ene. Men ærlighet fra første stund kan være veldig lurt. Ingen fasit dette her, men et forslag..
Gjest GreenSky Skrevet 22. mars 2005 #7 Skrevet 22. mars 2005 Men når jeg har datet flere på en gang, har jeg ikke fortalt det til de andre. Fordi det er noe jeg ikke ønsker å vite selv, hvis det hadde vært omvendt.
Cata Skrevet 22. mars 2005 #8 Skrevet 22. mars 2005 Synes du skal nevne det for dem, jeg. Så slipper de å få ubehagelige overraskelser senere, og du fremstår som en ærlig fyr. Og hvis du "bestemmer deg" for en av dem, så holder du deg til "en av gangen-systemet" etterpå.
mjau Skrevet 22. mars 2005 #9 Skrevet 22. mars 2005 Du må bare finne det ut fort, og helst ikke fortell det til dem. Jeg deita en fyr, som blei sjekka opp av ei anna. Han hadde møtt henne et par tre ganger, men dumpa henne til fordel for meg ( :-) ), men han kunne like greit ikke fortalt noe. Det tar litt på selvfølelsen når du vet at du ikke er alene om en person du liker godt. Uansett, husk gummi!! lykke til:-)
Gjest Anonymous Skrevet 22. mars 2005 #10 Skrevet 22. mars 2005 Jeg tror jeg hadde sagt det slik det var og kjørt på. Hvis de vil avslutte av den grunn, let it be. Jeg har lest ei dagbok her på KG skrevet av en ung vakker sjel som hadde ting på gang med både 2 og 3 samtidig, jeg klarer ikke fordømme slikt, så lenge det ikke blir for intimt og man lyver eller ikke er ærlig.
Gjest seroxata Skrevet 22. mars 2005 #11 Skrevet 22. mars 2005 jeg har holdt på med to fyrer samtidig, og det verste var at de er kamerater... er jo en risk å ta... "heldig" for meg, så ble det ingen av de.... ville nok sagt noe om det tar for langt tid for deg før du finner ut av det..
ashera Skrevet 22. mars 2005 #12 Skrevet 22. mars 2005 Da jeg så overskriften, trodde jeg du solgte narkotika til to på en gang... Det var da godt at problemet var et helt annet! godt råd: Du kan ikke få både i pose og sekk. Vær ærlig og redelig når du føler deg fram på hva du vil.
Gjest seroxata Skrevet 22. mars 2005 #13 Skrevet 22. mars 2005 Da jeg så overskriften' date=' trodde jeg du solgte narkotika til to på en gang....[/quote'] haha, den tenkte jeg ikke på engang, men den var jo genial
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #14 Skrevet 23. mars 2005 jeg hadde tre elskere samtidig da jeg var yngre og singel. Klart jeg fortalte til alle tre at jeg hadde flere. Selv om det her ikke var følelser involvert på det tidspunktet så er det ikke alle som liker at den de holder på med holder på med flere. Ingen av disse flotte mennene hadde noe i mot det i begynnelsen. men når følelsene begynnte å vise seg ble det litt mer komplisert..... :-? Spill med åpne kort du, er mitt råd. Eller ikke involver deg seksuellt med noen av de før du kjenner de godt nok til å vite HVEM du foretrekker...men så lenge klarer du vel ikke å vente? :-) (Du MÅ jo ikke hoppe til køys med begge)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå