AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Grønnmobil, netonnet osv? Og så er det en engelsk side også... Hvordan vet dere at mobilen er ekte? At den fungerer osv? Anonymkode: 01b68...289
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Aldri prøvd å kjøpe brukt mobil, men om jeg skulle ha gjort det så ville jeg nok gått for en velkjent leverandør. Netonnet er jo rimelig velkjent, Grønnmobil har jeg ikke hørt om. Personlig hadde jeg nok ikke giddet, da hadde jeg heller kjøpt en ny telefon av en billigere modell. Man får fortsatt mye mobil for pengene ved å gå et stykke ned i pris fra toppmodellene, og for de aller fleste kan det dekke akkurat det samme behovet. Trenger ikke Samsung S9 eller iPhone X for å få en veldig god mobiltelefon. Anonymkode: 76f1d...da5
Million Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Hold deg unna utenlandske nettsider når du skal handle elektronikk, så har du bedre klagemuligheter iht norsk lov om noe skulle skjære seg. OneCall har vel også begynt å selge brukte mobiler nå, så en "Nesten Ny" kampanje på tv-reklame i går. De gir 2 års garanti på de brukte mobilene, og de er gått gjennom og evt fikset før salg. Det synes jeg høres ut som en god deal, når man først skal kjøpe brukt. 2 års garanti på en brukt mobil er kjempebra. Har ikke hørt om Grønnmobil, men Netonnet har jeg handlet fra. Var ikke klar over at de solgte brukte telefoner også der. Har de noen form for garanti på de brukte telefonene de selger? Hvis ikke, styr unna.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå