Gå til innhold

Hvor finner jeg Klamydia-test på apoteket?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilket apotek har sånn selvtest som man får svar på hjemme uten å sende den inn? Det er driitflaut, så tør ikke spørre de på apoteket om de har. Vil bare gå inn å finne en og betale. Har ruslet forbi 3apotek nå, men er jo ingen folk der inne annet en flere ledige ansatte. Tips om hvor de garantert har, og hvordan pakken ser ut, hvor den står, sånn at jeg slipper kommunikasjon? 😄 

Anonymkode: cfbaa...75c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og det var bare et enkelt googlesøk vekke.. :s 

• Liker 1
Skrevet

Google klarer jeg også. Men det der er vel en test man tar hjemme og sender fra seg. Trenger en som gir svaret hjemme. Vil handle i fysisk butikk slik at jeg får den i dag, og da er det kanskje noen som har erfaring med hvor man får dette i fysisk butikk.

Anonymkode: cfbaa...75c

Skrevet

Du kan kjøpe test på nett i alle fall. Jeg gjorde det nettopp. Det var sånn som man ikke sender fra seg, men som man får resultat på hjemme nesten som en graviditetstest. Det var en del styr med å ikke tisse i flere timer før og den væsken pinnen skulle oppi og hvor lenge den skulle stå osv, men det gikk greit. 

Anonymkode: 09721...832

Skrevet

Du kan jo berre lever pisse prøva på legekontoret? Er enn grunn til leger og legekontor ikkje bruker hurtigprøve 

Anonymkode: e8d28...215

Skrevet

Ville ikke stolt på svaret til en hurtigprøve om den viste negativ.

Anonymkode: b05fc...3c5

• Liker 2
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ville ikke stolt på svaret til en hurtigprøve om den viste negativ.

Anonymkode: b05fc...3c5

Hurtigtesten er 98% sikker ved korrekt bruk. Test hos legekontoret er på ca samme nivå; den er heller ikke helt 100% sikker den heller. Om man evner til å følge en bruksanvisning er "hurtigtesten" (i hermetegn fordi jeg følte meg som rene bioingeniøren nesten og det var ikke akkurat så særlig hurtig) veldig sikker med andre ord. 

Anonymkode: 09721...832

Skrevet

Jeg bestilte på nett og fikk svaret med en gang. Slapp å sende inn. Det var ikke tisseprøve, men med en pinne. Det kan være et godt alternativ å bestille en slik i kveld hvis du ikke får kjøpt i dag. Da har du i postkassa om få dager : )

Men om du synes at det er flaut å handle en slik test (jeg forstår deg godt), så kan du kompensere med å kjøpe andre ting samtidig. Da blir det mindre kleint. Fyll på med dusjsåpe, håndkrem, tannkrem og andre ting som er forbruksvare uansett. Om du har det i armene mens du ser i hyllen etter det du egentlig er ute etter, så vil du føle at folk ser på deg. Bare takk nei om de ansatte spør om du ønsker hjelp.

Om du trenger svaret til noe som skal skje i helga, så er kondom en fin løsning til du vet om har klamydia eller ikke :tommelsmil:

Skrevet

Kom deg til legen, er bare å levere en urinprøve. Om du ikke er gammel nok til å teste deg, så er du mest sannsynligvis ikke moden eller gammel nok til å ha sex 

Anonymkode: de514...633

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...