Gå til innhold

Spørsmål om brystløft

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en 33 år gammel kvinne som har veldig komplekser for brystene mine. Grunnen er at de henger, har absolutt ikke en brystvorte som som peker opp, heller mere nedover. Brystvorten er heller ikke alltid stiv, og da ser de enda rarere ut, nesten så de er innovertrekt. ...jeg er 159 høy og veier 80 kg,så jeg er overvektig, og målet er å gå ned til ca 62 kg så jeg havner på en normal bmi. Vil  puppene kunne se litt freshere og finere ut etter trening og vektnedgang? Hvor mye koster brystløft? Jeg har ikke uvanlig store bryst, bruker 85 c i bh-størrelse. 

Har seriøse komplekser for puppene mine, og speiselt når jeg ligger på siden ser de helt rare ut!!!! Har hatt flere partnere og et langt forhold,men klarer uansett ikke bli glad i dem. unntatt under eggeløsning kansje, for da er brystvorten stiv og utstående hele tiden.  Jeg har tenkt på operasjon i flere år, men er redd for arr, tenker på prisen osv. Noen som har erfaringer? 

Anonymkode: 5e8a1...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 uker senere...

Fortsetter under...

Hvis noe, så tror jeg at brystene dine vil henge mer med vektnedgang. Grunnen til at du ikke har stive brystvorter er fordi det er en "tråd" som drar de innover. Noen kvinner har en strammere "tråd" enn andre (inkl. meg selv). 

Jeg tok brystreduksjon med brystløft da jeg var 19 år gammel (5 år siden). Operasjonen er den samme, bare at de fjerner fett og vev samtidig. Jeg hadde samme type bryster som deg, som hang med store brystvorter som pekte nedover. Nå er brystene mine utrolig fine og jeg går stolt toppløs på stranda. 

Jeg fikk operasjonen dekket da jeg slet med forferdelige ryggsmerter (brukte 70G som tenåring), men det koster vel rundt 40 000 kr for brystløft. Du kan jo dra til fastlegen og høre om du kan få det dekket, men jeg kan ikke vilkårene for det. 

Arrene mine er helt bleke og flate, men dette varier fra person til person. Om du har arr fra før av så kan du forestille deg hvordan det vil se ut. Du får arr rundt brystvorten, en strek ned fra under brystvorten til under brystet, og en strek som går under hele brystet. Det ser ut som et anker. For meg er disse arrerene nærmest usynlige, og jeg tror det er det samme for alle med "normal" arrdannelse.

Rett etter operasjonen er brystene skikkelig stramme og står rett ut, men de vil etterhvert falle ned og se mer naturlige ut. Etter min erfaring så ser de bare bedre og bedre ut eter jeg opererte da det tar lang tid før det gror ordentlig og du ser endelig resultat. Brystvorten mine er små og er plassert slik at de titter oppover. Jeg merket også at de mye lettere blir stive enn før. 

Anonymkode: 00851...25a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.10.2018 den 15.07, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er en 33 år gammel kvinne som har veldig komplekser for brystene mine. Grunnen er at de henger, har absolutt ikke en brystvorte som som peker opp, heller mere nedover. Brystvorten er heller ikke alltid stiv, og da ser de enda rarere ut, nesten så de er innovertrekt. ...jeg er 159 høy og veier 80 kg,så jeg er overvektig, og målet er å gå ned til ca 62 kg så jeg havner på en normal bmi. Vil  puppene kunne se litt freshere og finere ut etter trening og vektnedgang? Hvor mye koster brystløft? Jeg har ikke uvanlig store bryst, bruker 85 c i bh-størrelse. 

Har seriøse komplekser for puppene mine, og speiselt når jeg ligger på siden ser de helt rare ut!!!! Har hatt flere partnere og et langt forhold,men klarer uansett ikke bli glad i dem. unntatt under eggeløsning kansje, for da er brystvorten stiv og utstående hele tiden.  Jeg har tenkt på operasjon i flere år, men er redd for arr, tenker på prisen osv. Noen som har erfaringer? 

Anonymkode: 5e8a1...c9b

Siden du er 33år er det bare å forvente at brystene ser "rare ut" det er bare naturlig at de ikke har den samme spensten som når en kvinne er 20år. Vi alle er der eller kommer der (bortsett fra de som hiver seg under kniven da..). Det er naturlig aldring og vakkert i sin naturlighet.

Anonymkode: d60c8...84e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...