Thyra Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Dere som har adventstjerne med ledlys og batteri, hvor lenge varer batteriene? Jeg ser for meg at man må kaste veldig mange batterier i løpet av adventstiden, men det er kanskje ikke tilfelle?
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #3 Skrevet 21. oktober 2018 Må bytte ett par ganger. skrur den av når jeg legger meg og på igjen når jeg står opp. Så skrur jeg den av når jeg drar på jobb og skrur den på igjen når jeg kommer hjem fra jobb. Anonymkode: 3c60b...848 1
Thyra Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #4 Skrevet 21. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Må bytte ett par ganger. skrur den av når jeg legger meg og på igjen når jeg står opp. Så skrur jeg den av når jeg drar på jobb og skrur den på igjen når jeg kommer hjem fra jobb. Anonymkode: 3c60b...848 Takk for svar. Det er ikke så lurt å ha den på 24/7, altså...
Brunhilde Skrevet 21. oktober 2018 #5 Skrevet 21. oktober 2018 17 hours ago, Thyra said: Dere som har adventstjerne med ledlys og batteri, hvor lenge varer batteriene? Jeg ser for meg at man må kaste veldig mange batterier i løpet av adventstiden, men det er kanskje ikke tilfelle? Kjøp oppladbare batterier og pass på at du alltid har ferdig oppladede, da slipper du å kaste. Clas Ohlsson har denne til kr 199 og Ikea har denne til kr 79. Jeg bruker så og si bare oppladbare batterier og siden jeg har den store laderen til Ikea går jeg aldri tom.
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #6 Skrevet 21. oktober 2018 Jeg har hatt batteristjerne de siste to årene, og i år kommer jeg til å gå tilbake til elektrisk stjerne. Min erfaring er at lyset svekkes veldig raskt, selv om batteriene varer en god stund lenger. Batteriet varte i et par uker når jeg kun hadde den påslått på kvelden, og kanskje en time på morgenen, men lysstyrken ble synlig svekket allerede etter 3-4 dager, og ble gradvis mer og mer svekket i løpet av resten av batterienes levetid. Anonymkode: 8aecf...997
Thyra Skrevet 21. oktober 2018 Forfatter #7 Skrevet 21. oktober 2018 27 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hatt batteristjerne de siste to årene, og i år kommer jeg til å gå tilbake til elektrisk stjerne. Min erfaring er at lyset svekkes veldig raskt, selv om batteriene varer en god stund lenger. Batteriet varte i et par uker når jeg kun hadde den påslått på kvelden, og kanskje en time på morgenen, men lysstyrken ble synlig svekket allerede etter 3-4 dager, og ble gradvis mer og mer svekket i løpet av resten av batterienes levetid. Anonymkode: 8aecf...997 Tror du det gjelder generelt, eller kan det ha vært en svakhet ved den aktuelle stjernen? Jeg mener, lommelykter får jo ikke gradvis svekket lys på den måten?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå