AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Skal på et stort arragnemang i kveld sammens med jobben til samboern min (som jeg ikke har møtt før). Det er 3 retters middag med show og alkohol. Jeg har gledet meg en god stund men kjenner nå at jeg gruer meg fryktelig mye. Den ene kollegaen kjenner jeg fra før og hun sa hun gledet seg kjempe masse til jeg kom, og da kom nervene frem fra min side.. Føler stort press på at alle der må like meg/synes jeg er morsom.. Noen som opplever det samme? Og noen med råd? Vurderer å si jeg er syk, men vil ikke skuffe samboer.. Anonymkode: 8291d...9a1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Senk skuldrene, senk forventningene. Det blir sikkert mye bedre enn du frykter! Anonymkode: b05c1...20b 1
Antoinette Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Det ER press å være med samboer/ektemann på jobbfest. Det hjelper å se fresh ut, ikke overpyntet men fresh og velstelt. Ikke glem ting som å lakkere neglene og nappe brynene. Du skal ikke stå for underholdningen, det gjør showfolka. bare vær hyggelig, hør etter når folk snakker, responder og vær blid. Og for all del ikke drikk for mye. Det er fullstendig no-no. 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Det skal nok gå bra. Får du litt innabords, så går som regel praten på gli. Husk, du har jo også samboeren din der. Dersom du trenger litt hjelp, så kan h*n eventuelt hjelpe deg litt på pratefronten. Ikke stress, du kommer nok ikke til å bli festens midtpunkt. Det hender at det som regel er en eller annen ansatt som drikker for mye og driter seg ut, så du kan ta det helt med ro. Nyt heller tiden du har der og vær takknemlig for at du får være med! Er jo ganske stas med 3 retters, show og alkohol. Kos deg! Anonymkode: 9e969...98a 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå