AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Beklager, nå skal jeg være overfladisk her. Har en greie for hårete underarmer på menn. Tror det henger igjen fra jeg var tenåring og trodde at det å være mann var ensbetydende med å ha ganske kraftig hårvekst på underarmene, mens lyse fjoner var sånn guttene på min egen alder hadde. Men nå som jeg er over 30 ser jeg lyse fjoner over alt og utrolig få jevnaldrende norske menn med ordentlig hårvekst!! Hva kommer dette av? Er det en generasjonsgreie? Eller er hår på armene noe som kommer enda senere enn 30? Forvirret og litt oppgitt kvinne 😒 Anonymkode: def47...4fd
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Samboeren min hadde masse hår på underarmene allerede da jeg traff han og da var han nettopp fylt 25. Har nok mer med gener å gjøre. Anonymkode: 05725...16a
hutula1 Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Tror nok at man har mer hår på armene av å bruke t-skjorte, mens man har indre hår om man bruker skjorte eller langermede genser.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Jeg barberer hele kroppen. Men jeg lar håret på underarmen være igjen. Trodde ikke det var vanlig å barbere bort det. Anonymkode: a7134...1ac
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #5 Skrevet 4. november 2018 Tenner du på menn med hårete armer så kan jeg kanskje være til hjelp😏 Anonymkode: 75a03...fbf
Moomba Skrevet 4. november 2018 #6 Skrevet 4. november 2018 Hårete underarmer på menn er jo så sexy😍 oppbretta skjorte med kraftige, hårete underarmer🤤 1
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #7 Skrevet 4. november 2018 Det har med gener, som alt annet. Noen har andre og kraftig hårvekst, andre ikke. Mannen min har relativt lyst hår, men det er en del hår. Du får gå etter mørkehårete menn, da er sjansen større for at de synes ihvertfall. Anonymkode: 3023e...a5a
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #8 Skrevet 4. november 2018 På 20.10.2018 den 13.02, AnonymBruker skrev: Beklager, nå skal jeg være overfladisk her. Har en greie for hårete underarmer på menn. Tror det henger igjen fra jeg var tenåring og trodde at det å være mann var ensbetydende med å ha ganske kraftig hårvekst på underarmene, mens lyse fjoner var sånn guttene på min egen alder hadde. Men nå som jeg er over 30 ser jeg lyse fjoner over alt og utrolig få jevnaldrende norske menn med ordentlig hårvekst!! Hva kommer dette av? Er det en generasjonsgreie? Eller er hår på armene noe som kommer enda senere enn 30? Forvirret og litt oppgitt kvinne 😒 Anonymkode: def47...4fd Jo lengre vi er fra apestadiet jo mindre hår. 🙂 Anonymkode: 518db...9ea
AnonymBruker Skrevet 4. november 2018 #9 Skrevet 4. november 2018 Hypotese. Aper har relativt mindre penis enn mennesker. Aper har mer hår på armene. Altså har menn med mye hår på armene........penis. Med dagens kravstore kvinner er med andre ord menn med hårete armer en ......gruppe. Dette er jo bare en hypotese. Men noe å gruble på. Anonymkode: 4b36a...182
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå