AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Er ute etter erfaringer med hvordan holde sexlivet spennende i langdistanse forhold. Er Wevibe verdt pengene eller er vibratoren normal svak? Syntes så mange vibratoregg og vibratorer ikke er kraftige nok så det kjennes mer ut som blodsirkulasjonsmassasje enn opphissende vibrator som gir meg orgasme. Hvordan fungerer sånne lang distanse leketøy, er det uansett avstand? Og er det egentlig så spennende for den andre å justere styrken i appen når han uansett ikke kan se meg eller ha telefonsex samtidig? Anonymkode: 051c4...04f
Sphynx Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 https://we-vibe.com/app We-vibe forklarer lettest selv hvordan appsystemet fungerer. Jeg jobber i en erotisk butikk og vi selger ganske mye we-vibe. Noen har problemer med appen, men de fleste har det bare fordi de ikke skjønner helt hvordan de bruker den Ellers har jeg lite dårlige tilbakemledinger på produktet. Fjernstyring er kult og vibratorene er bra. Nova og Rave har skikkelig kraftige vibrasjoner, men de er ikke egg. Jive og Bloom som er egg, har også gode vibrasjoner. Wish og Gala som er klitorisvibratorer er helt ok, de fungerer fint på de fleste, men om man vet man må ha litt sterkere vibrasjoner, når de kanskje ikke helt fram. Sync som er parvibratoren vibrerer godt i begge ''hoder'' og har tilpassende passform, den funker fint å bruke alene, men også sammen med partner.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 1 time siden, Sphynx skrev: https://we-vibe.com/app We-vibe forklarer lettest selv hvordan appsystemet fungerer. Jeg jobber i en erotisk butikk og vi selger ganske mye we-vibe. Noen har problemer med appen, men de fleste har det bare fordi de ikke skjønner helt hvordan de bruker den Ellers har jeg lite dårlige tilbakemledinger på produktet. Fjernstyring er kult og vibratorene er bra. Nova og Rave har skikkelig kraftige vibrasjoner, men de er ikke egg. Jive og Bloom som er egg, har også gode vibrasjoner. Wish og Gala som er klitorisvibratorer er helt ok, de fungerer fint på de fleste, men om man vet man må ha litt sterkere vibrasjoner, når de kanskje ikke helt fram. Sync som er parvibratoren vibrerer godt i begge ''hoder'' og har tilpassende passform, den funker fint å bruke alene, men også sammen med partner. Takk for tilbakemelding! Jeg digger ideen med fjernstyring når man er sammen og den andre kan se reaksjonen til den andre. Men sliter litt med å se for meg at det er så spennende når man er på forskjellig side av landet. Ikke kan man vise lyder via telefon heller for man trenger jo telefonen til å bruke appen. Hørt at den er veldig populær men lurer på om det egentlig er så spennende når man er i langdistanse forhold 🤔 Anonymkode: 051c4...04f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå