AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Del Skrevet 20. oktober 2018 Hva er forskjellen på nan (eller hipp) 1, 2 og 3? Hvorfor skal man ha annen nan fra 6 mnd? Anonymkode: 583d9...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Del Skrevet 20. oktober 2018 Det vil jeg ganske sikkert anta er innholdet. Sjekk innholdsfortegnelsen. Sikkert en annen sammensetning og "dosering" mellom de tre ulike. Anonymkode: f2db3...2a5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Del Skrevet 20. oktober 2018 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er forskjellen på nan (eller hipp) 1, 2 og 3? Hvorfor skal man ha annen nan fra 6 mnd? Anonymkode: 583d9...421 Pga innholdet. Det endres etter barnets alder,da det trenger mer/mindre av div.. Står på innholdsfortegnelsen,på pakkene. Anonymkode: b3af7...a1c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #4 Del Skrevet 20. oktober 2018 Jeg skjønner jo at innholdet er forskjellig da men er det mer/mindre fett? Proteiner? Hva er det de trenger mer/mindre av etter fylte 6 mnd. Har det noe å si hvorvidt de har startet med fast føde eller ei? Anonymkode: 583d9...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Del Skrevet 20. oktober 2018 Nan 1 er fullverdig næring som inneholder absolutt alle næringsstoffer en baby trenger for å vokse. Kalsium, protein, jern, fett etc. Akkurat som mme. Nan 2 er et tilskudd som inneholder det en baby som spiser noe fast føde trenger tilskudd av. Nan 3 er også et tilskudd som inneholder det en baby som hovedsaklig er fullnært på fast føde trenger - altså litt andre stoffer enn Nan 2. Derfor skal man ikke gi Nan 2/3 til en baby som ikke spiser fast føde, og man bør ikke (pga kalorimengde) gi Nan 1 til en baby som spiser en del/mye fast føde. Anonymkode: bb527...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #6 Del Skrevet 20. oktober 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nan 1 er fullverdig næring som inneholder absolutt alle næringsstoffer en baby trenger for å vokse. Kalsium, protein, jern, fett etc. Akkurat som mme. Nan 2 er et tilskudd som inneholder det en baby som spiser noe fast føde trenger tilskudd av. Nan 3 er også et tilskudd som inneholder det en baby som hovedsaklig er fullnært på fast føde trenger - altså litt andre stoffer enn Nan 2. Derfor skal man ikke gi Nan 2/3 til en baby som ikke spiser fast føde, og man bør ikke (pga kalorimengde) gi Nan 1 til en baby som spiser en del/mye fast føde. Anonymkode: bb527...e58 Ok. Takk for svar. Min baby sliter med vektoppgang og spiser noe fast føde, men da skal jeg fortsette å gi nan 1 litt til tenker jeg. Babyen trenger de kaloriene den kan få. Skal dobbeltsjekke med HS. Anonymkode: 583d9...421 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #7 Del Skrevet 20. oktober 2018 9 hours ago, AnonymBruker said: Pga innholdet. Det endres etter barnets alder,da det trenger mer/mindre av div.. Står på innholdsfortegnelsen,på pakkene. Anonymkode: b3af7...a1c 8 hours ago, AnonymBruker said: Jeg skjønner jo at innholdet er forskjellig da men er det mer/mindre fett? Proteiner? Hva er det de trenger mer/mindre av etter fylte 6 mnd. Har det noe å si hvorvidt de har startet med fast føde eller ei? Anonymkode: 583d9...421 Mer jern og proteiner i nan 2 enn nan1 hvertfall. Anonymkode: 1b0a2...f09 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #8 Del Skrevet 20. oktober 2018 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Ok. Takk for svar. Min baby sliter med vektoppgang og spiser noe fast føde, men da skal jeg fortsette å gi nan 1 litt til tenker jeg. Babyen trenger de kaloriene den kan få. Skal dobbeltsjekke med HS. Anonymkode: 583d9...421 Høres fornuftig ut. Jeg tror vi gikk over til Nan 2 ved 2-3 fulle måltider fast føde. Nan 3 husker jeg ikke om vi brukte - må isåfall ha vært rundt 10-11 mnd alder. Anonymkode: bb527...e58 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå