AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 Har fått kjæreste. Han må reise ifb med jobb og så da er han ivrig på nettsex. Forteller hvor mye han fantaserer om meg og hva han fantaserer om. Jeg er skikkelig dårlig på sånt og kjenner nesten det er litt kleint! Vi har mye sex når han er hjemme, og jeg sender han litt frekke bilder med sexleketøy om jeg føler for det. Ellers er jeg dårlig på å skrive noe sexy😂😂 Tips og triks, kanskje noen i samme båt? Anonymkode: 1a4aa...ffb
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Vet at det finnes leketøy, et til ham et til henne som er koblet sammen (via internett?? 🤔). Hvor man i langdistanse forhold kan stimulere hverandre uten å være med hverandre 😊 et lite tips å sjekke ut 👍🏻 Er på jobb så litt vanskelig å begynne å søke opp leketøy for å finne ut hva de heter Anonymkode: e283d...42b
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Trøst deg med at det maks går 10-15 runder med nettsex før han innser at han bare gjentar seg selv og ikke har noe nytt å komme med. Det er liksom problemet med nettsex, det er begrenset hvor lenge det er sexy å skrive at "jeg skal hive deg ned på madrassen og...". "Ja, det sa du i går også. Husker du å kjøpe melk?" Spill med, si "mmm deilig", send noen bilder uten ansikt og vent på at han går lei. Anonymkode: 7e8d3...54c 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Trøst deg med at det maks går 10-15 runder med nettsex før han innser at han bare gjentar seg selv og ikke har noe nytt å komme med. Det er liksom problemet med nettsex, det er begrenset hvor lenge det er sexy å skrive at "jeg skal hive deg ned på madrassen og...". "Ja, det sa du i går også. Husker du å kjøpe melk?" Spill med, si "mmm deilig", send noen bilder uten ansikt og vent på at han går lei. Anonymkode: 7e8d3...54c Takk. Han skriver jo omtrent det samme hver gang. Anonymkode: 1a4aa...ffb
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 8 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Han skriver jo omtrent det samme hver gang. Anonymkode: 1a4aa...ffb Ja, er gjerne sånn. Da jeg var i samme situasjon som deg pleide jeg også å avlede med å si ting som "shit jeg vil ha deg når du kommer hjem!!! orker ikke tenke på det blir bare sykt frustrert!!! kan vi please snakke om noe annet?" Sende noe sånt, legge bort mobilen i 15 minutter og være ganske sikker på at han har kommet og er klar for å snakke om andre ting etter det 😂 Anonymkode: 7e8d3...54c
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #6 Skrevet 20. oktober 2018 Dere få sende bilder, det er nesten mer sexy enn å skrive kleine meldinger... Evt ringe hverandre på skype.... Anonymkode: 61c2f...b16
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #7 Skrevet 20. oktober 2018 3 timer siden, AnonymBruker skrev: Trøst deg med at det maks går 10-15 runder med nettsex før han innser at han bare gjentar seg selv og ikke har noe nytt å komme med. Det er liksom problemet med nettsex, det er begrenset hvor lenge det er sexy å skrive at "jeg skal hive deg ned på madrassen og...". "Ja, det sa du i går også. Husker du å kjøpe melk?" Spill med, si "mmm deilig", send noen bilder uten ansikt og vent på at han går lei. Anonymkode: 7e8d3...54c Haha truuue Jeg liker det og syntes ikke det er flaut men det blir repeat etter tre fire ganger og ikke noe nytt og pirrende lenger 😛 Anonymkode: 4f4e4...2e3
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #8 Skrevet 20. oktober 2018 Trenger ikke skrive så mye, onaner sammen på skype....trenger ikke ta mer enn 10-15min det 🙂 Bare så begge får seg en god orgasme. Anonymkode: 7520c...123
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå