Gå til innhold

Hva synes du om Spar Kjøp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Handler du noen gang der?

Anonymkode: 74bc8...4ba

• Liker 3
Skrevet

Jeg synes Spar Kjøp er en bra butikk, men ofte litt for trang og rotete. Jeg handler der en sjelden gang, butikken ligger i nabobyen.

• Liker 3
Skrevet

Handlet en del der før,var morsomt å komme dit med lave priser og mye forskjellig å se på.

Nå drar jeg ikke dit lengre. I snitt dyrere enn H&M-klær,med halve kvaliteten,og de samme varene på interiør hver gang. 

• Liker 4
Skrevet

Handler der noen ganger. En del klær skyr jeg som pesten, fordi materialene er enda dårligere enn HM, men de har f.eks edruelige priser på ulltøy.

Anonymkode: 53086...705

• Liker 4
Skrevet

De har sin egen sparkjøp-stil på klær og nips. Det er ingen luksusvarer der, men hverdagslige og ganske lave priser. Jeg kjøper en del der i løpet av året. Sparkjøp er helt ok. 

Anonymkode: adbfa...0be

• Liker 3
Skrevet

Beste stedet å handle ullundertøy. Må ta meg en tur dit snart slik at jeg er godt forberedt når vinteren kommer. 

• Liker 7
Skrevet (endret)

Nei, aldri. Jeg har ingen Sparkjøp i nærheten av der jeg bor, men jeg hadde det før (der jeg bodde tidligere), men handlet aldri der likevel. Var innom for å se etter vinterdress til barnehagebarnet mitt en gang, men gikk ut igjen uten å handle noe. Alt virket utrolig dårlig kvalitet og billig-billig.

Man får stort sett det man betaler for, selv om unntak kan finnes.

Endret av Million
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet (endret)

Klær og sko kjøper jeg ikke der, men det er fordi jeg aldri har funnet noe jeg liker. Men shampoo, såpe, kremer og sminke kjøper jeg der, de har jo de samme merkene som andre steder bare billigere.

Endret av AthenaRavenLuna
Skrevet

Kjøper Janus og Eva ullprodukter der og sjampo/balsam etc og jeg syr av og til, og da kan jeg godt kjøpe stoff der eller garn til min mor.

Anonymkode: 20f7e...8be

• Liker 2
Skrevet

Jeg handler også ull der og til tider garn, men klær ellers er blitt så dyre at jeg heller handler på hm eller noen av de andre store kjedebutikkene. 

Anonymkode: aeedc...33d

• Liker 3
Skrevet

Hender jeg handler ullundertøy der, men jeg er innom kanskje en gang hvert 2.år tenker jeg..

• Liker 1
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Handler du noen gang der?

Anonymkode: 74bc8...4ba

Handler mye hos Spar Kjøp. Særlig varer andre butikker også har, og der Spar Kjøp er betydelig billigere på samme vare enn alle andre butikker. Gjelder særlig produkter i kroppspleie/parfymeavdelingen deres, ull fra Janus og Safa og andre produkter. 

Å ha fordommer mot en kjedebutikk fordi kjeden er en lavpriskjede sier mer omm personen med fordommer enn om butikk kjeden. 

Anonymkode: 0e85a...88e

• Liker 11
Skrevet

Hender jeg handler garn der, noen ganger i året selger de garn billig.  Ellers ull undertøy.

• Liker 1
Skrevet

Vi bor i nærheten av Halden og der har Sparkjøp en relativt stor og bra butikk og med et halvt fotballag med barn så blir det kjøpt veldig mye Janus ulltøy der. Og Triumph undertøy til meg selv. Men alt annet passerer jeg kjapt forbi. Det blir litt for «Sparkjøp-aktig» for meg. Kjenner plutselig at jeg har mye fordommer når det gjelder det, for jeg tar meg aldri tid til å titte rundt. Kanskje de faktisk har mye bra, uten at jeg har fått det med meg... 😅 

• Liker 2
Skrevet

Handler sjelden der, men nylig kjøpte jeg en del ulltøy på salg til sønnen min. Så er greit å passe på da de har sånne tilbud der.

Anonymkode: d7c96...7e1

• Liker 3
Gjest ISeeYouCreep
Skrevet (endret)

w.

Endret av Nasse Nøff ❤
Skrevet

Jeg kjøpte ullundertøy av merke Varde fra Sparkjøp. Svært bra kvalitet, og rimelig i forhold til tilsvarende produkter  i andre butikker.

Anonymkode: 77765...bbb

• Liker 3
Skrevet

Er flere år siden jeg var innom Spar Kjøp.

• Liker 1
Skrevet
7 timer siden, Perelandra skrev:

Beste stedet å handle ullundertøy. Må ta meg en tur dit snart slik at jeg er godt forberedt når vinteren kommer. 

Jeg også handler ull der samt garn

• Liker 1
Skrevet

Pleier å gå innom hvis vi trenger en ny voksduk, eneste vi faktisk kjøper der når jeg tenker meg om.

Mener å huske at Tom og Trine ull til barn var brukandes, fikk et sett derfra. :) 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...