Scaramouche Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 Jeg lurer på når Kong Arthur av England levde. Tror det var på 500- tallet, men er ikke sikker. Har prøvd å lete rundt på nettet, men finner det ikke ut :klø: Noen som vet??
Tusenfryd Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 http://www.forskning.no/Artikler/2004/juli...i/1090575609.62
Scaramouche Skrevet 21. mars 2005 Forfatter #3 Skrevet 21. mars 2005 Takk skal du ha Tusenfryd Ikke rart at jeg ikke fant det ut! Ganske trist egentlig, at man ikke engang vet om det virkelig var noen kong Arthur. Jeg har så lyst å tro på alt sammen, på Camelot, Avalon, Morgaine, Lancelot osv.
Tusenfryd Skrevet 22. mars 2005 #4 Skrevet 22. mars 2005 Bare hyggelig, og helt enig, det er ikke rart man ikke finner noe eksakt. Men DU kan jo tro på akkurat det du vil, det er ingen som kan tilbakevise at det er feil!
Ingeborg Skrevet 22. mars 2005 #5 Skrevet 22. mars 2005 Takk skal du ha Tusenfryd Ikke rart at jeg ikke fant det ut! Ganske trist egentlig, at man ikke engang vet om det virkelig var noen kong Arthur. Jeg har så lyst å tro på alt sammen, på Camelot, Avalon, Morgaine, Lancelot osv. Si meg - du har vel ikke nylig lest "Avalon"-bøkene av Marion Zimmer-Bradley? Var et eller annet ved navnebruken her som minner veldig...
Scaramouche Skrevet 22. mars 2005 Forfatter #6 Skrevet 22. mars 2005 Si meg - du har vel ikke nylig lest "Avalon"-bøkene av Marion Zimmer-Bradley? Var et eller annet ved navnebruken her som minner veldig... Hehe, jo stemmer det Har akkurat blitt ferdig med Avalon, og er litt hektet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå