AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #1 Skrevet 20. oktober 2018 De fleste kjenner kanskje til noen personer var direkte ukule eller skilte seg negativt ut gjennom grunnskole og ut voksenlivet. Så lite kule at du aldri mer viste deg i en jakke dersom vedkommende også hadde slik jakke. Men det er litt vanskelig å sette fingeren på hva det er med dem. Jeg ble selv mobbet, men har tatt ansvar for å få meg jobber og inntekt. Men de forblir så "upopulære". Vi kategoriserer ikke hverandre som populær og slik lenger, men jeg vet ikke hvilket annet ord jeg kan bruke. De forblir på en måte misslikt av folk. Jeg var totalt utenfor i bygda jeg kommer fra, men har med årene blitt møtt med interesse og blidhet. Det er ingenting disse gjør som blir beundret, på en måte. Derimot irriterende. De forblir arbeidsledige, men kan likevel finne på å få barn. De har ingen egne meninger og holder alltid med "flokken" på sosiale medier. Noen som kjenner til slike? Som kan forklare hvorfor noen bare aldri kommer seg "opp" ? Anonymkode: 16627...b4a
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 5 hours ago, AnonymBruker said: Noen som kjenner til slike? Som kan forklare hvorfor noen bare aldri kommer seg "opp" ? Nei, kjenner ikke til noen slike mennesker. Anonymkode: c05dc...b44 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Nei, jeg kjenner ikke til noen sånne mennesker. Nå er jeg oppvokst i Oslo, på østkanten, og vi hadde vel mer aksept for forskjellige klesstiler. Og som jeg vet, så har da alle fått jobb, eller studert etter videregående. Anonymkode: 1fd3d...7e1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Har ikke møtt på sånne folk siden jeg gikk på ungdomskolen.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 Nei, kan ikke si at jeg har det. Ikke på måten du beskriver. Det er folk som blir mislikt, men jeg forbinder det med små steder. Der misliker gjerne folk andre uten grunn eller på grunn av noe de har hørt. Om personen har gjort noe skikkelig ille så skjønner jeg det, men det å mislike noen bare fordi man har hørt ting er ganske teit. Før noen misforstår så er det selvsagt greit å ikke like andre, men det er det der bygdefenomenet hvor folk rotter seg sammen og misliker og fryser ut noen bare fordi. Anonymkode: 4cb41...10f
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #6 Skrevet 20. oktober 2018 Tenker du på typisk uføretrygda eller fattigere folk nå? De mangler vel ressurser som helse og penger. Litt vanskelig å komme seg oppover hvis man mangler begge. Det er også de som ikke har gjort ferdig videregående og ikke får jobb fordi alle andre på deres alder har en bachelor eller to. Eller tenker du på «bygdetullingen». Som er litt rar og original. Og skiller seg ut såpass mye at ingen vil bli sett sammen med dem? Anonymkode: 18268...aca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå