Gå til innhold

Han spør hvordan forlovelsesring jeg vil ha...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vet ikke for har aldri brukt ringer før. Han spør om jeg vil ha hvitt eller gult gull. Hvordan vet man hva man kler? Hva er mest praktisk? Giftering skal være gult gull men har inntrykk av at forlovelsesringer stort sett er hvitt gull eller sølv? 

Må si det ødelegger litt av overaskelsen men er jo allikevel omtenksomt at han spør så jeg får noe jeg vil ha men jeg vet ikke hva jeg vil ha?! 

Anonymkode: bf02e...635

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herregud er du virkelig så hjelpesløs? Da går du å prøver forskjellige ringer, og finner ut hva du liker og hva du kler. Du spør ikke på KG. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 5d621...70a

• Liker 10
Skrevet
6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg vet ikke for har aldri brukt ringer før. Han spør om jeg vil ha hvitt eller gult gull. Hvordan vet man hva man kler? Hva er mest praktisk? Giftering skal være gult gull men har inntrykk av at forlovelsesringer stort sett er hvitt gull eller sølv? 

Må si det ødelegger litt av overaskelsen men er jo allikevel omtenksomt at han spør så jeg får noe jeg vil ha men jeg vet ikke hva jeg vil ha?! 

Da går du å finner ut størrelsen din hos en gullsmed og så gir du ham størrelsen å sier at du ønsker han skal finne en. 

Gult gull holder seg bedre! 

• Liker 1
Skrevet

Hvilken

Anonymkode: 42df2...5a7

• Liker 5
Skrevet
7 minutter siden, Forundret.. said:

Gult gull holder seg bedre! 

Hva mener du? Holder seg bedre? :fnise:

Anonymkode: 58552...282

• Liker 1
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva mener du? Holder seg bedre? :fnise:

Anonymkode: 58552...282

Holder seg finere. 

Hvitt gull holder seg ikke like hvitt når det blir slitt slik gult gull gjør da hvitt gull har på en måte en topcoat som er hvitere enn den legeringer som ligger innenfor. 

Dermed så vil hvitt gull måtte få en ny topcoat innimellom for å se fin ut mens gult gull kan poleres, noe som ikke er like dyrt å få gjort. 

• Liker 2
Skrevet

Hadde vært mer bekymret over at noen spør "hvordan ring man vil ha" 

Gå til en gullsmed og se på ringer og prøv dem, så finner du fort ut hva du synes er pent. 

Anonymkode: fc1f7...b14

• Liker 6
Skrevet

Ikke hvordan forlovelsesring, men hva slags eller hvilken.

Anonymkode: e846b...715

• Liker 5
Skrevet

Google litt for inspirasjon. Er du en minimalistisk type? Eller liker du store stener og diamanter? 

Anonymkode: b55d2...a21

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Herregud er du virkelig så hjelpesløs? Da går du å prøver forskjellige ringer, og finner ut hva du liker og hva du kler. Du spør ikke på KG. Hvor gammel er du?

Anonymkode: 5d621...70a

Har aldri tenkt på det, har alltid trodd ringen skal være en overraskelse så å prøve ringer og vurdere utseendet har aldri falt meg inn. Føler det tar bort hele overraskelsen  at jeg både vet han er på vei til å fri OG skal måtte vite åssen ringen ser ut 🙈

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Google litt for inspirasjon. Er du en minimalistisk type? Eller liker du store stener og diamanter? 

Anonymkode: b55d2...a21

Store, men hørt det er upraktisk og kan sette seg fast i klær og hår og skrape så stenen detter ut lettere? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...