Mistyen Skrevet 20. august 2002 #1 Skrevet 20. august 2002 Nå er det ikke lenge igjen til ventet mens her, og jeg håper selvfølgelig at den bare holder seg borte. Har ikke hatt noe ømhet i brystene denne gangen, og det pleier jeg å ha fra EL til tanta kommer. Har forresten ingen andre symptomer heller. Kvalmen jeg har følt har antagelig bare vært en bakterie i magen , så den skal jeg fremdeles bare avskrive......... :-? Har bestemt meg for at jeg skal vente med å teste til lørdag morgen, men DA holder jeg nok ikke ut lenger... åh...jeg synes det er gravide mager over alt jeg, i tillegg til barnevogner. Blir jo snart tussete. Stakkars Misty-mannen min *ler*. Han må hamle opp med humørsvigninger og usikkerhet nesten hver dag. Det er nesten så jeg ikke kjenner igjen meg selv..... Jaja, bare et lite hjertesukk fra lille meg
Gjest eminel Skrevet 20. august 2002 #2 Skrevet 20. august 2002 Krysser fingrene for at tante rød holder seg unna da!!!!
pumpkin Skrevet 21. august 2002 #3 Skrevet 21. august 2002 Det var som om jeg skulle ha skrevet det selv!!! Vi har det akkurat på samme måte. Det er spennende tidet, gitt. Etter bryllupet for et par mnd siden, har det kun stått én ting i hodet på meg; BABY! Mannen min sier jeg ikke må tenke så mye på det, og han har nok rett. Man skal jo ikke stesse for mye med det, for da skjer det vel ingenting. Må prøve å slappe av og la naturen gå sin gang. Akkurat som om DET er enkelt!! Jeg ønsker dere lykke til og håper på positivt restultat! Pumpkin.
Snuppa Skrevet 21. august 2002 #4 Skrevet 21. august 2002 Godt å høre at vi er mange som går og venter i disse dager! Vi er inne i vår første prøvemåned, men har ikke akkurat tro på noe napp i første omgang. Etter fem års p-pillebruk skal en kanskje være fornøyd hvis syklusene blir normale i løpet av noen måneder..... Vet ikke en gang når jeg skulle forvente mens, da jeg ikke kan huske hva slags syklus jeg hadde før jeg startet med p-piller. MEN til uka en gang bør den komme, eller det vil si, helst ikke komme:-) Vi får krysse fingre og tær for hverandre!
Gjest Anonymous Skrevet 21. august 2002 #5 Skrevet 21. august 2002 Jeg venter også på at tante rød ikke skal komme, etter helga.... tror du det er noen vits i å teste allerede nå?? Hilsen enda en nygift og klar for baby..
Mistyen Skrevet 21. august 2002 Forfatter #6 Skrevet 21. august 2002 Hmmmm...tenke at jeg skulle vente med å teste til mandag, men vi får se hvor utålmodig jeg blir....
Klips Skrevet 21. august 2002 #7 Skrevet 21. august 2002 Ååååå så spennende. Krysser fingre for dere alle sammen jeg, og satser på hauger med gladmeldinger her til uken. Og ja, det er gravide og barnevogner overalt! :o
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå