FantasDick Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Skal på en 4-dagers messe og ser at jeg trenger nye sko, men vet ikke helt hva jeg skal gå for. Det blir hele dagen på beina og jeg orker ikke hæler i 12 timer i flere dager. De må være komfortable, passe til dress og helst skjørt/kjole også. Noen tips?
Rosmarin(ert) Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 Jeg har noe á la disse som redder livet mitt i blant. Snøresko i forskjellige varianter kan være en bra greie, eventuelt ville jeg gått for noen i retning disse eller disse.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Disse er suverene. Anonymkode: 32b31...fa2
Gjest Sweet Ingrid Skrevet 20. oktober 2018 #4 Skrevet 20. oktober 2018 Sorte sko fra Vagabond sverger jeg til - støvletter, skoletter, mokkasiner. Jeg har også et par helsorte Nike som jeg bruker hvis jeg skal gå veldig mye.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #5 Skrevet 20. oktober 2018 Ecco eller Klavenes kan være greie, klassiske valg som er bra for føttene Anonymkode: 2cc5b...95b 1
FantasDick Skrevet 20. oktober 2018 Forfatter #6 Skrevet 20. oktober 2018 Takk for tips! Dette er langt fra min stil, men skal vurdere. 😃 Jeg kan jo gå på litt lavere hæler, men føler det ser litt dumt ut. Noen som har noen comfy å anbefale?
Eliza Doalot Skrevet 20. oktober 2018 #7 Skrevet 20. oktober 2018 Jeg har høyhælte sko fra Tamaris og Unisa som fungerer helt fint en hel dag. Ellers har jeg disse som er overraskende nette, og gode å gå i.
FantasDick Skrevet 23. oktober 2018 Forfatter #8 Skrevet 23. oktober 2018 På 20.10.2018 den 23.50, Eliza Doalot skrev: Jeg har høyhælte sko fra Tamaris og Unisa som fungerer helt fint en hel dag. Ellers har jeg disse som er overraskende nette, og gode å gå i. Ooh, Tamaris har jeg hørt mye positivt om, kanskje jeg skal prøve noen par. Takk for tips!
AnonymBruker Skrevet 24. oktober 2018 #9 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg har problemer med ryggen, og ecco er omtrent det eneste jeg klarer å gå i (med unntak av joggesko) og til messer har jeg brukt å ta med ekstra sko slik jeg kan bytte. Å gå i 12 timer på høye hæler er å be om trøbbel enten man har ryggproblem eller ei. Ecco har faktisk flere sko som er både pene og gode for ryggen Anonymkode: ce01d...227
FantasDick Skrevet 24. oktober 2018 Forfatter #10 Skrevet 24. oktober 2018 Jeg skal sjekke utvalget til Ecco, takk for tips AB! Jeg har heldigvis ikke ryggproblemer og er vant til å gå på høye hæler, men er litt skeptisk til disse dagene. Skal jo leve litt utenom denne messa også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå