Gå til innhold

Komfortable sko til business attire

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på en 4-dagers messe og ser at jeg trenger nye sko, men vet ikke helt hva jeg skal gå for. Det blir hele dagen på beina og jeg orker ikke hæler i 12 timer i flere dager. :ler:

De må være komfortable, passe til dress og helst skjørt/kjole også. Noen tips? 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har noe á la disse som redder livet mitt i blant. Snøresko i forskjellige varianter kan være en bra greie, eventuelt ville jeg gått for noen i retning disse eller disse

Gjest Sweet Ingrid
Skrevet

Sorte sko fra Vagabond sverger jeg til - støvletter, skoletter, mokkasiner. Jeg har også et par helsorte Nike som jeg bruker hvis jeg skal gå veldig mye. 

Skrevet

Ecco eller Klavenes kan være greie, klassiske valg som er bra for føttene

Anonymkode: 2cc5b...95b

• Liker 1
Skrevet

Takk for tips! Dette er langt fra min stil, men skal vurdere. 😃

Jeg kan jo gå på litt lavere hæler, men føler det ser litt dumt ut. :ler: Noen som har noen comfy å anbefale? 

Skrevet

Jeg har høyhælte sko fra Tamaris og Unisa som fungerer helt fint en hel dag.

Ellers har jeg disse som er overraskende nette, og gode å gå i.

Skrevet
På 20.10.2018 den 23.50, Eliza Doalot skrev:

Jeg har høyhælte sko fra Tamaris og Unisa som fungerer helt fint en hel dag.

Ellers har jeg disse som er overraskende nette, og gode å gå i.

Ooh, Tamaris har jeg hørt mye positivt om, kanskje jeg skal prøve noen par. Takk for tips! 

Skrevet

Jeg har problemer med ryggen, og ecco er omtrent det eneste jeg klarer å gå i (med unntak av joggesko) og til messer har jeg brukt å ta med ekstra sko slik jeg kan bytte. Å gå i 12 timer på høye hæler er å be om trøbbel enten man har ryggproblem eller ei. Ecco har faktisk flere sko som er både pene og gode for ryggen ;) 

Anonymkode: ce01d...227

Skrevet

Jeg skal sjekke utvalget til Ecco, takk for tips AB! :) Jeg har heldigvis ikke ryggproblemer og er vant til å gå på høye hæler, men er litt skeptisk til disse dagene. Skal jo leve litt utenom denne messa også. :ler:

Skrevet

Unisa har veldig gode sko! 

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...