Gå til innhold

Helt ærlig, er det flere her som ikke trives på stedet du bor på?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor ikke? Hva er grunnen? 

Jeg trives ikke fordi jeg har ingen venner her. Eller har litt men det er bare «av og på venner» eller sånne man kun går ut med engang i blandt for å drikke... Greit det men har så lyst på ekte genuine venner jeg kan gjøre ALT sammen med liksom. Andre grunner er at jeg har sosial angst og stedet jeg bor på er lite, alle kjenner alle liksom.. Rykter sprer seg fort og er man annerledes merker man fort hvor ekstra det tærer på deg. Ikke finner jeg noe jobb her jeg kunne tenke meg og skal jeg ta utdanning osv må jeg uansett flytte vekk herfra som er minst 2 timer unna. 

Frister sånn å bare pakke bagasjen, finne en leilighet og en jobb i en by langt langt vekk og starte på nytt! Bor i Finnmark sånn forresten om noen lurer, vil flytte sørpå, i Oslo eller rundt i nærheten. Uff nei jeg er så lei og kjeder meg her jeg bor, kunne virkelig trengt å bo i en by og helst sørpå. Å flytte til f.eks Alta eller Tromsø er ikke aktuelt selv om det er byer. Vil som sagt bo sørpå. Har uansett en tendens til å like guttene bedre sørpå. Alle jeg møter her er ikke min type uansett, kjipern

Noen som kjenner seg igjen?

Jente 19 år btw

:) 

Anonymkode: 6a0bd...627

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva? Trives de ikke her hvor jeg bor? Det er det verste jeg har hørt! :fnise: 

Skrevet

Vi er ganske mange søringer i Tromsø, så finner du ingen der så vet jeg ikke om det er så mye større sjanse andre steder heller. 

Anonymkode: 42eb1...599

Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi er ganske mange søringer i Tromsø, så finner du ingen der så vet jeg ikke om det er så mye større sjanse andre steder heller. 

Anonymkode: 42eb1...599

Men flere søringer sørpå, og jeg vil uansett bo sør i norge av mange grunner. Liker at det kortere vinter og ellers kommer jeg bedre overens eller mer min type folk der nede

Anonymkode: 6a0bd...627

Skrevet

Jeg flyttet til Råholt for noen år siden, og trives fortsatt ikke. Jeg har prøvd på flere måter å finne venner her, men det er umulig å komme innpå folk.

Det er også vanskeligere å holde kontakt med vennene mine inn i Oslo, da det koster 200,- for hver gang jeg drar inn til byen, og jeg må enten overnatte hos folk, eller så må jeg ta siste toget før folk er ferdig med vorspielet. Bestevenninnene mine kommer på besøk her ute, men jeg kan liksom ikke forvente at de kommer på overnattingsbesøk hele tiden.

Nei, skulle ønske jeg bare kunne flytte tilbake til Oslo, men samboeren min jobber i motsatt retning, mot svenskegrensa, så det er ikke mulig.

TS, flytt sørpå! Finn deg en jobb eller et studie som tar deg dit du vil. Og hvis du ikke trives, så er det bare å flytte igjen. Det viktigste er at man turte å prøve!

Anonymkode: 1fbc5...128

Skrevet

Eneste negative her jeg bor er at det er litt langt til butikken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...