Gå til innhold

Snøsøsteren. Barnebok, julekalender.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen kikket i den? Hvor lange er hver dagskapittel? Ser boken er på 188 sider, men det er vel mye tegninger også...? 

Anonymkode: ccebb...16b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har den kommet ut i butikkene? Den virker så fin! 

Anonymkode: c5d18...938

Skrevet

Utsolgt flere steder. Kommer ny forsyning muligens neste uke allerede. Jeg ble oppfordret til å skrive meg opp på liste 😱

Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Utsolgt flere steder. Kommer ny forsyning muligens neste uke allerede. Jeg ble oppfordret til å skrive meg opp på liste 😱

Oh no.  Da må jeg gjøre det!

Anonymkode: c5d18...938

Skrevet

Noen flere?

Skrevet

Jeg bestilte den på ark på lørdag, og den er sendt i dag, så gleder meg til å få den :)

Anonymkode: b7c80...b82

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg bestilte den på ark på lørdag, og den er sendt i dag, så gleder meg til å få den :)

Tulla, den ble ikke sendt, det var noe annet. Må nok vente litt til på den :(

Skrevet

Jeg har fått den, bestilte den etter at jeg leste anmeldelsen. Det er en nydelig, veldig forseggjort bok med vakre tegninger. Korte kapitler. Gleder meg til å lese den i desember❤️

Anonymkode: 17eba...7e4

Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har fått den, bestilte den etter at jeg leste anmeldelsen. Det er en nydelig, veldig forseggjort bok med vakre tegninger. Korte kapitler. Gleder meg til å lese den i desember❤️

Anonymkode: 17eba...7e4

Klarte ikke la være, måtte lese de to første kapitlene. Måtte se om de var «korte» nok for min 5 åring.. 

Skrevet

Flott med dette tipset! Boka er bestilt 😊

Anonymkode: da310...d5e

Skrevet

Bare hyggelig damer

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg har latt meg påvirke såpass av all lovprisingen at jeg nå har gått til anskaffelse av denne boken til meg selv som julekalender. Det blir min første kalenderbok, bedre sent enn aldri. :) 

Anonymkode: 93970...e36

• 1 måned senere...
Skrevet

Endelig ferdig med den noen dager på overtid, nydelig bok. Men min svigerinne sluttet faktisk brått å lese den for barna da det viste seg at Hedvig var et spøkelse (noe jeg strengt tatt forsto veldig tidlig). Hører med til historien at hun er ihuga ateist og heller ikke ville utsette barna for at Hedvig og Juni kom til himmelen... 

• Liker 1
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Endelig ferdig med den noen dager på overtid, nydelig bok. Men min svigerinne sluttet faktisk brått å lese den for barna da det viste seg at Hedvig var et spøkelse (noe jeg strengt tatt forsto veldig tidlig). Hører med til historien at hun er ihuga ateist og heller ikke ville utsette barna for at Hedvig og Juni kom til himmelen... 

Sært. Det er jo forskjell på litteratur/eventyr og virkelighet ;) Det er det greit å lære barna først som sist.

Nydelig bok, synes jeg. Ungene på 7 og 4 likte den også veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...