AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Hei! Jeg lurer på om det er noen som opplever at de aldri slår ut positivt på sånne billige strimmeltester for EL, men som vet at de har eggløsning og eventuelt har blitt gravide allikevel? Eller er det sånn at hvis de aldri blir positive så har man ikke EL? Mine blir nemlig ikke positive - sterk strek ja, men ikke sterkere enn kontrollstreken. Betyr det at jeg ikke har eggløsning? Ett år siden p-pilleslutt nå hvis det har noe å si? Anonymkode: 628bf...2e1
Frostrose Skrevet 22. oktober 2018 #2 Skrevet 22. oktober 2018 Hvor mange ganger tester du pr dag? Jeg har hatt på uten positiv test men har da regnet med at jeg bare har testet på feil tidspunkt da jeg kun tester 1 gang pr dag (og glemmer det litt innemellom 🙈). Ble gravid en gang jeg ikke hadde positiv El test (men da hoppet jeg over testing flere ganger da vi egentlig hadde gitt den mnd opp)
AnonymBruker Skrevet 22. oktober 2018 #3 Skrevet 22. oktober 2018 Tester du på ettermiddag? Da er LH konsentrasjonen høyest. Anonymkode: 5ab73...55d
AnonymBruker Skrevet 23. oktober 2018 #4 Skrevet 23. oktober 2018 Jeg har aldri opplevd med noen merker at det ikke gir utslag. Eneste er at den dyre digitale var litt «strengere» og mer vanskelig å følge kurven på synes jeg. Men jeg tar ikke testene helt korrekt (ikke tisse 4 timer før etc) - så jeg følger heller med på stigning/senking. Jeg vet EL er hver mnd pga oppfølging hos gynekolog. Men ingen utslag, da har du nok ikke hatt EL i det hele tatt. Prøv med annet merke neste gang, og ta en tur til lege om det er samme da og. Jeg får mest utslag på kveld fremfor ettermiddag - men fargeforskjellen er lik uansett. Anonymkode: f2880...891
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå