AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 En av kompisene til den eldre broren min har tatt veldig mye kontakt med meg den siste tiden. Jeg har kjent han helt siden jeg ble født og familiene våre har vært veldig mye sammen opp gjennom årene. Vi har egentlig aldri snakket noe særlig sammen, men etter at familiene våre møttes til middag hvor både jeg og han var tilstede så har meldingene tikket inn. Vi har faktisk sendt meldinger frem og tilbake omtrent hver eneste dag etter dette, og det er som oftest han som tar initiativ. Han har også foreslått at vi kan finne på noe en dag, og det hadde jo selvsagt vært hyggelig.. men det jeg lurer på er om det er vennskapelig eller om han faktisk er interessert i meg. Vet at dette er noe som er vanskelig for andre å svare på, men jeg er bare veldig forvirret. I tillegg så er jeg en person som ikke skjønner når folk faktisk er interessert i meg, noe som gjør det enda vanskeligere. Han spør jo daglig hvordan det går med meg, hvordan dagen min har vært og gir meg ros og noen komplimenter her og der.. men jeg vet ikke. Alt er bare veldig rart siden han er står broren min så nær. Er det noen som har noen tanker? Hilsen forvirret 22-åring. Anonymkode: 29aef...c9e
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #2 Skrevet 20. oktober 2018 Han er interessert. Det konkluderte jeg med etter første setningen. Og er like sikker etter å ha lest hele innlegget. Anonymkode: c88e7...f1b 2
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #3 Skrevet 20. oktober 2018 Han er interessert Anonymkode: c29a6...77c
AnonymBruker Skrevet 21. oktober 2018 #4 Skrevet 21. oktober 2018 Det oser interesse lang vei. Anonymkode: ba8b0...d57
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå