Gjest IommI Skrevet 20. oktober 2018 #41 Skrevet 20. oktober 2018 3 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: Kondomer er ikke et effektiv prevensjonsmiddel da. Alenemødre snylter på staten for flere millioner, da synes jeg ingen skal ha dårlig samvittighet for å ta i mot gratis kondomer som tross alt bare koster noen få øre å produsere. 🙄 Bruk sæddrepende middel, eller kutt strengen. Problem solved!
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #42 Skrevet 20. oktober 2018 6 minutter siden, abrasiveRefraction said: Kondomer er ikke et effektiv prevensjonsmiddel da. Alenemødre snylter på staten for flere millioner, da synes jeg ingen skal ha dårlig samvittighet for å ta i mot gratis kondomer som tross alt bare koster noen få øre å produsere. Ingen prevensjonsmidler er 100% effektive. Og det er kun kondomer som beskytter mot kjønnssykdommer. Alenemødre oppdrar barn som etterhvert blir nye skattebetalere. Og å si at de "snylter" på staten blir feil. Anonymkode: 9dccc...29b 2
ajarRun Skrevet 20. oktober 2018 #43 Skrevet 20. oktober 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ingen prevensjonsmidler er 100% effektive. Og det er kun kondomer som beskytter mot kjønnssykdommer. Alenemødre oppdrar barn som etterhvert blir nye skattebetalere. Og å si at de "snylter" på staten blir feil. Anonymkode: 9dccc...29b Det du beskriver her er et ponzi scheme. I alle andre bransjer ikke lov.
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #44 Skrevet 20. oktober 2018 Just now, abrasiveRefraction said: Det du beskriver her er et ponzi scheme. I alle andre bransjer ikke lov. Hva er det? Anonymkode: 9dccc...29b
ajarRun Skrevet 20. oktober 2018 #45 Skrevet 20. oktober 2018 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva er det? Anonymkode: 9dccc...29b Et pyramidespill der gamle investorer betales med pengene til nye investorer.
Katten.2.0 Skrevet 20. oktober 2018 #46 Skrevet 20. oktober 2018 Det var flauere den gangen jeg hadde sikkerhetskontrollen for meg selv på flyplassen, og kondompakken utløste metalldetektoren. Vakta var helt seriøs på at jeg måtte kjøre den enslige pakken gjennom røntgen-maskinen. Det var to meget attraktive kvinner som så på skjermen, og der stod jeg alene i enden og ventet på min XXL-pakke. 2
Sphynx Skrevet 20. oktober 2018 #47 Skrevet 20. oktober 2018 31 minutter siden, visp skrev: Heller friske jordbær da! Og hvorfor bruke kondom i det hele tatt om den skal av før siste steg? Man kan vel heller ha med seg en kurv med jordbær. Man bruker jo kondom til analsex for å unngå kjønnsykdommer og ''analrester'' på penis, som kan være dumt å ta med seg andre steder, vaginalt for eksempel. 40 minutter siden, abrasiveRefraction skrev: De har kondomer i tre forskjellige bredder. I tillegg har de ekstra tjukke, ekstra tynne og med jordbærsmak. Leseforståelse mann. Ass to mouth når man vil ha vaginal sex etterpå? Litt usikker på hvorfor noen skulle ville bli sugd med kondom ellers. Det er jo fordi man ikke skal bli smittet av kjønnsykdommer da
mammahjarte Skrevet 20. oktober 2018 #48 Skrevet 20. oktober 2018 Burde væra flauare å kjøpa angrepilla
kølla Skrevet 20. oktober 2018 #49 Skrevet 20. oktober 2018 Synes ikke det er noe flaut i hele tatt å kjøpe kondomer. Slenger gjerne et par kondompakker på disken og ikke noe annet. Bryr meg null om folk står og glor. Plager meg ikke at noen vet at vi bruker kondom når vi knuller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå