AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Er det mange av dere som synes det er flaut å kjøpe kondomer. Vi kjøper stort sett kondomer sammen med resten av helgehandelen på Kiwi, og da er det ingen som bryr seg. Husker en pinlig episode. Var tomme for kondomer, men det oppdaget vi først når vi var godt i gang. Dro på meg joggebukse og løp til nærmeste butikk med skikkelig pulesveis. La ei kondompakke og ikke noe annet på disken. Kassadama smilte til meg og sa : ha en fin kveld. Ble veldig rød jeg da Anonymkode: ffcbe...f27 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 Er det flaut å kjøpe kondomer, så burde man kanskje revurdere å ha sex? Anonymkode: 01acb...501 7
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 Ja det synes jeg, er også flaut å kjøpe dopapir 🙈 Anonymkode: 1b35e...e7a 1
FrankDrebin Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 Nei, jeg har aldri vært flau over å kjøpe kondomer, men har forståelse for at det kan føles flaut for mange.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #8 Skrevet 19. oktober 2018 Mannen min kjøpte kondomer på den lokale butikken da vi var unge og nyforelskede. Dama bak disken ble mer og mer snurt for hver pakke han kjøpte. Hun var en venninne av min tante som er religiøs. Så en dag da han kjøpte to pakker av en annen type spurte han kassadama om de hadde prøverom på butikken.😊 Etter dette smilte hun som en sol da hun så oss.😊 Anonymkode: ed5ad...617 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #9 Skrevet 19. oktober 2018 Jeg synes ikke det er flaut. DET synes derimot mannen min. Det synes jeg er ordentlig rart. Ikke fordi jeg ikke forstår at folk er forskjellige, men fordi jeg mener jeg er relativt god på å forstå ulike folk. Akkurat der kobler jeg han ikke sammen med resten av personligheten. Det er nesten umulig for han å kjøpe kondomer. Det er nesten umulig for han å kjøpe toalettpapir. Det er fullstendig umulig for han å kjøpe bind eller tamponger for meg. Det er INGEN problem overhodet å kjøpe hverken graviditetstest, canesten eller Scheriproct for meg. Vi har vært sammen i mange mange år nå. Går jeg tom for bind gidder jeg ikke spørre lenger en gang. Får jeg en vond hemoroide er det bare å sende en SMS... Anonymkode: 42feb...699 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #10 Skrevet 19. oktober 2018 Hvorfor flau? Vær heller stolt! Skal si deg hva som er flaut: Plukke med det du skrev på handlelappen, komme til kassa og legge varene på disken - og se hva du faktisk har kjøpt: En pose gulrøtter, en agurk, gummihansker og en flaske grønnsåpe. Og en pakke dopapir, mykeste sorten. Og en sixpack med øl. Anonymkode: 9eafb...601 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #11 Skrevet 19. oktober 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hvorfor flau? Vær heller stolt! Skal si deg hva som er flaut: Plukke med det du skrev på handlelappen, komme til kassa og legge varene på disken - og se hva du faktisk har kjøpt: En pose gulrøtter, en agurk, gummihansker og en flaske grønnsåpe. Og en pakke dopapir, mykeste sorten. Og en sixpack med øl. Anonymkode: 9eafb...601 Og hva av dette er flaut? Anonymkode: 8f327...f24 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #12 Skrevet 19. oktober 2018 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg synes ikke det er flaut. DET synes derimot mannen min. Det synes jeg er ordentlig rart. Ikke fordi jeg ikke forstår at folk er forskjellige, men fordi jeg mener jeg er relativt god på å forstå ulike folk. Akkurat der kobler jeg han ikke sammen med resten av personligheten. Det er nesten umulig for han å kjøpe kondomer. Det er nesten umulig for han å kjøpe toalettpapir. Det er fullstendig umulig for han å kjøpe bind eller tamponger for meg. Det er INGEN problem overhodet å kjøpe hverken graviditetstest, canesten eller Scheriproct for meg. Vi har vært sammen i mange mange år nå. Går jeg tom for bind gidder jeg ikke spørre lenger en gang. Får jeg en vond hemoroide er det bare å sende en SMS... Anonymkode: 42feb...699 Dette synes jeg var fascinerende. 3 minutter siden, AnonymBruker said: Og hva av dette er flaut? Anonymkode: 8f327...f24 Kombinasjonen av alt dette + at det var den faste dagligvarebutikken. Anonymkode: 9eafb...601
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #13 Skrevet 19. oktober 2018 Ja det er kjempeflaut. Jeg velger heller analsex enn å måtte kjøpe kondomer. Anonymkode: ed77b...e9b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #14 Skrevet 19. oktober 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og hva av dette er flaut? Anonymkode: 8f327...f24 Eier du ikke følelser eller evnen til å sette deg inn i en annen sin situasjon? Anonymkode: ea5b9...998
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #15 Skrevet 19. oktober 2018 20 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kombinasjonen av alt dette + at det var den faste dagligvarebutikken. Anonymkode: 9eafb...601 Skjønner fortsatt ikke hva som er flaut? Du skal lage mat, vaske gulvet og ta en øl. Dopapir trenger jo alle jevnlig. Anonymkode: 8f327...f24 2
Jolene Skrevet 19. oktober 2018 #16 Skrevet 19. oktober 2018 Har aldri synes det var flaut. Derimot, dersom det er flaut - hvorfor ikke bestille den typen man vil ha på nettet?
Gjest Vanlig fyr Skrevet 19. oktober 2018 #17 Skrevet 19. oktober 2018 Det er ikke flaut for den som kjøper, men den som selger
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #18 Skrevet 19. oktober 2018 43 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner fortsatt ikke hva som er flaut? Du skal lage mat, vaske gulvet og ta en øl. Dopapir trenger jo alle jevnlig. Anonymkode: 8f327...f24 Men hvis man tenker litt koffert så kan dette brukes til andre ting også, når det bare er det som ligger på handlebåndet så kan det være noen kommer med et lite smil. Anonymkode: eedb6...6c6
Gjest Warrior Skrevet 19. oktober 2018 #19 Skrevet 19. oktober 2018 Hvorfor skal det være flaut? Naturlig ting.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #20 Skrevet 19. oktober 2018 Aldri syntes det har vært flaut. Men det var litt søtt den episoden du nevner med pulesveis og kun kondomer på kassabåndet og dama sa ha en fin kveld 😄 Tror jeg hadde syntes det hadde vært kjempeflaut om var en mann men med dame mener hun det jo bare hyggelig :D Anonymkode: 7977d...cb0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå