Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har sett denne filmen? Hva i all verden var poenget? LENGE SIDEN jeg har sett en så VANVITTIG DÅRLIG film!! Argh...Fatter ikke at det går an å lage noe så sinnsykt dårlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syntes filmen var bra. Ingen typisk thriller, feil å kalle den det, men koseptet bak var utrolig bra. Hvor mange ganger har man ikke tenkt: hvor deilig hadde det ikke vært å forlate den virkelige verden, opprette et sted uten maktsykhet, penger osv?

Synes heller ikke slutten er dårlig, synes det er ganske innlysende hva som kommer til å skje videre.

Skrevet

Enig med Aniola-Fisken jeg. :-) Synes den var veldig bra.

Skrevet

Utrolig skuffende og forutsigbar film. Snakk om missvisende trailer. Den var jo ikke noe skummel i det hele tatt.

Gjest skindeep
Skrevet

Dårlig film ja, eneste gangen jeg var litt "nervøs" var når de "raringene" kom inn i byen først, og ho blinde dama sto i døråpningen og holdt ut handa!

Ellers en dårlig film, men tanke på hva han mannen har laget av filmer før... den sjette sansen, the sign++

Han har sikkert tenkt, "å søren, nå må jeg skynde meg å lage en ny film, før folk glemmer navnet mitt! "

Skrevet

Jeg synes The Village var noe av det beste på lenge da den kom. Noe så sjeldent som en film som virkelig overrasker. Da er det ikke så vesentlig om jeg blir skremt eller ikke.

Skrevet

Enig med dem som likte filmen.

Man må ikke ha den instillingen at det skal være en grøsser. kanskje var det den største feilen filmskaperne gjorde - lanserte en trailer som ikke ga godt nok inntrykk av filmens egentlige karakter...?

Skrevet
Enig med dem som likte filmen.  

Man må ikke ha den instillingen at det skal være en grøsser. kanskje var det den største feilen filmskaperne gjorde - lanserte en trailer som ikke ga godt nok inntrykk av filmens egentlige karakter...?

Har hørt flere som ble skuffet fordi de forventet en grøsser etter å sett traileren. Jeg så den derimot ikke før ETTER jeg hadde sett filmen, og jeg syntes The Village var genial! :klappe:

Skrevet

Ok...At de opprettet et sted for seg selv på utsiden av den virkelige verden er jo greit nok...Men var det hele poenget??

Skrevet

Alle hadde vært igjennom tragiske ting som de ville skjerme seg og sine fra og oppretta sin egen lille sekt eller hva man skal tillate seg å kalle det...

Ingen film som falt meg i smak - jeg liker skumle filmer :P

- viXen -

Skrevet

Denne har blitt diskutert opp og ned i mente tidligere: her

Skrevet

Der ja! Så fint! Har ikke sett den tråden jeg.

Skrevet

:wink:

Just for the record; jeg synes det var en knallbra film! Liker filmer som ikke er så forutsigbare, litt gøy å tenke selv innimellom også...

Gjest seroxata
Skrevet

jeg ble iallefall ganske skuffet! kjøpte filmen, siden jeg hadde hørt den var bra, satte den på om natta, og ventet meg et grøss, men det kom liksom ikke..

Den ble jo bare trist, når jeg tenkte på pengene jeg hadde brukt på den....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...