AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Bortsett fra "du har sparken"? Noen eksempler fra mine diverse gjennom tidene: Du er ingen skjønnhet (sagt av en sjef som heller ikke var noen skjønnhet, i en bedrift der utseendet hadde null å si". Du har skyhøyt sykefravær (etter fire dager på et år) "Du får ikke bli med på firmaturen fordi du bidrar for lite sosialt" (sagt etter en julefest der jeg satt og jobbet overtid for å rekke en frist mens resten feiret. "Du jobber mye mindre enn xx" (i en jobb der jeg lett kunne bevise at jeg produserte mye mer på kortere tid og med bedre resultat) "Du får ikke bli med på julebordet for du er bare vikar (i ett år, den jeg vikarierte for fikk bli med) Anonymkode: 6cafa...0bd 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 Jeg var 19 år og jobbet på en plass der unge voksne lett får jobb. Jeg var ekstremt kvalm den kvelden og ringte inn syk. Sjefen trodde ikke på meg og mente at hang over er ikke en god nok unnskyldning. Jeg burde pelle meg på jobb. Jeg drakk ikke alkohol på den tiden så det var umulig at det var det. Jeg stod foresten på mitt og gikk ikke på jobb! Han fikk se senere at jeg var utrolig bra arbeidskraft. Ikke en som var sløv og prøvde å unngå. Anonymkode: 6c170...79e 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 "Jeg hadde egentlig ikke tenkt å ansette deg, du burde være takknemmlig du får jobbe her". Jeg spurde om hvorfor sommervikarer med mindre erfaring fikk bedre betalt enn meg Anonymkode: f3e6d...db7 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 Å gå til psykiater for å se om du har en psykisk diagnose, kun fordi de ikke likte meg. Anonymkode: 8dbc4...397 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 At jeg hadde autistiske preg da jeg ikke likte at han tok på meg 🙄 Anonymkode: 15a50...320 3
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #6 Skrevet 19. oktober 2018 Hva faen holder du på med??? Vi skal ikke selge det huset her, men LEIE det ut. Takk for den. Jeg vasket huset for grundig. Takk sjefen. Jeg gjør min ære i å gjøre en ordentlig jobb. Selv om det bare er en vaskejobb 😞 idiot. * hadde jeg lyst til å si * Anonymkode: 675a9...906 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #7 Skrevet 19. oktober 2018 Ble spurt om jeg var emosjonelt ustabil fordi depresjonen jeg slet med på den tiden ødela for meg på jobb humørmessig. Hjalp heller ikke at stresset på denne jobben også bidro til å gjøre det verre. Var glad jeg ble avskjediget. Kanskje ikke det verste, men var så nede den gangen at det såret en del der og da. Vanligvis tåler jeg ganske mye. Anonymkode: 2e2d0...e19 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #8 Skrevet 19. oktober 2018 Vel. Masse. Hele tiden. Idag for eksempel. Der jeg jobber nå har jeg 2 stillinger, han ba meg si ifra meg den ene stillingen, han har ingenting å gjøre med den stillingen, siden den tilhører en annen avdeling. Jeg tok det kjempe personlig dvr fordi jeg ikke rekker å å starte tidlig, bor for langt, dem har sjekka det, så istedenfor å hjelpe meg med å finne en løsning så ba han meg si den ifra meg. Jeg blir sur og trøtt hver eneste dag når jeg snakker med han, nå jobber jeg for en stor bedrift da, med mange avdelinger, så det er jo avdelingsleder. Tatt det opp med HR flere ganger, men han er jo avdelingsleder og sitter med mye makt, så HR får ikke gjort så mye.Jeg er også en veldig flink ansatt og det er dem klare over. Men så har jeg fått 2 jobbtilbud nå da, så sier ifra snart. Anonymkode: 82c9c...21a
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #9 Skrevet 19. oktober 2018 "fløtt på den feite ræva di!" Jeg var 16år og på ingen som helst måte tjukk Anonymkode: eda2e...209 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #10 Skrevet 19. oktober 2018 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: "fløtt på den feite ræva di!" Jeg var 16år og på ingen som helst måte tjukk Anonymkode: eda2e...209 Det var nok derfor spøken ble dratt for det var bare humor Anonymkode: 6e224...83d 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå