Gå til innhold

Desperat - eggløsning og antall ganger. Hjelø9

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er rimelig desperat. Jeg tror min eggløsning er i dag fredag. Men allikevel ikke helt sikker. Menn i allefall denne uken. Vi har hatt hyrdestund alle dager denne uken bortsett fra i går. Men vi har en plan om å kose oss litt i dag. I dag har jeg også hatt en del hvitt slim.... Kanskje det er eggløsning? Men da traff vi ikke siden vi ikke hadde sex i går og nå for sent??? Trenger litt hjelp. 

Anonymkode: 396a3...301

Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er rimelig desperat. Jeg tror min eggløsning er i dag fredag. Men allikevel ikke helt sikker. Menn i allefall denne uken. Vi har hatt hyrdestund alle dager denne uken bortsett fra i går. Men vi har en plan om å kose oss litt i dag. I dag har jeg også hatt en del hvitt slim.... Kanskje det er eggløsning? Men da traff vi ikke siden vi ikke hadde sex i går og nå for sent??? Trenger litt hjelp. 

Jeg er litt forrvirret selv, men lest at eggløsning er over når det kommer hvit utflod. 

Anonymkode: 22874...82c

Skrevet

Eggløsningslim er blankt og kan strekkes.. som eggehvite... Når den er hvit så har EL mest sannsynlig vært.. 

Skrevet
16 minutter siden, BethD skrev:

Eggløsningslim er blankt og kan strekkes.. som eggehvite... Når den er hvit så har EL mest sannsynlig vært.. 

Dette!

Anonymkode: 78c8d...78d

Skrevet

La meg rette. Den er ikke hvit men våt og blank. Som vann. 

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

La meg rette. Den er ikke hvit men våt og blank. Som vann. 

Kan du strekke det mellom to fingre uten at tråden sprekker?

Anonymkode: 78c8d...78d

Skrevet

Men sperm dør ikke etter sekunder heller, så var EL i går og dere hadde sex dagen før eller før det igjen er det fullt mulig. Bare å vente og se! 

Anonymkode: 17be0...c2b

• Liker 1
Skrevet

Kan ikke strekkes. Er som vann. 

Skrevet

Stort sett er det for sent å ha sex på eggløsningsdagen. Egg er ferskvare, og når det først er slept, lever det ikke lenge. Sperm derimot kan leve opp til 4-5 dager, så du har med andre ord truffet godt 😊

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Kan ikke strekkes. Er som vann. 

Det er feil. Eggløsningsslim er som eggehvite, strekkbart.

Skrevet
1 time siden, Cati skrev:

Det er feil. Eggløsningsslim er som eggehvite, strekkbart.

Tror hun mente at hun har utflod som ikke Kan strekkes akkurat nå :) 

Skrevet

Vi hadde sex fire dager før el, og kun det , pga jobb og diverse , vi ble gravide. 

Skrevet

Ja mente det  min type utflod kan ikke strekkes men er som tynt vann. Vet faktisk ikke når jeg har en for  har ikke kjent noe denne mnd  

Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja mente det  min type utflod kan ikke strekkes men er som tynt vann. Vet faktisk ikke når jeg har en for  har ikke kjent noe denne mnd  

Jeg syns heller ikke det er så lett å vite. Ha sex annenhverdag ca så bør dere treffe. 

Anonymkode: 22874...82c

Skrevet

Jeg har aldri sett noe til eggløsningslimet og jeg har 4 barn😜☺️😅 Jeg er våtere rundt eggløsning da...

Skrevet

Ok nå skjønner jeg ikke noe. Over langt normalen hva angår el  men i dag var det slik strekkbart hvitt slim. Vi hadde sex på fredag. Ikke i går. Så fort jeg oppdaget dette slimet hoppet vi til sengs. Tror dere vi har truffet da? 

Skrevet

Vinduet er fra 5 dager før, til dagen man har eggløsning. Så det enkleste er faktisk å planlegge samleie til dagene før eggløsning, og ikke på eggløsningen. Finnes en forskningsartikkel på det. Dvs hvis man har sex ca 3 ganger i uken så er man rimelig sikker på å treffe eggløsningen. 

Sæden skal jo tross alt rekke å svømme fra skjeden til egget, som stort sett befruktes et sted i egglederen. Så hvis man har sex når man tror egget slippes blir det fort litt seint. 

Anonymkode: f388c...4cd

• Liker 1
Skrevet
På 20.10.2018 den 9.39, BethD skrev:

Tror hun mente at hun har utflod som ikke Kan strekkes akkurat nå :) 

Å ja! Beklager! 🙈

Anonymkode: c48a6...ca5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...