Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente 19
Skrevet

Hva slags produktet bruker du til ansiktet ditt til hverdags?

Hører om folk som dæsjer på med masse pudder, consealer, eyeliner, kayal, lebestift, rouge, øyebrynsgelè, dekkstift, øyeskygge, brunkrem osv.

Det eneste jeg bruker er mascara. Noen ganger er huden litt tørr, da smøres den med Dove silkening body lotion.

Når jeg skal på fest bruker jeg eyeliner, maskara, øyenskygge og lipgloss.

Hva bruker du når du skal på fest?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Til hverdags bruker jeg øyekrem, ansiktskrem, litt dekkstift om det er nødvendig og mascara...

Til fest bruker jeg det samme + eyeliner, øyeskygge, litt mere mascara, kanskje litt solpudder...

Er vel ikke akkurat noen "sminkedukke"... hihihi

Skrevet

Jeg bruker øyekrem og fuktighetskrem etter rensemelk og tonic, og pudder, øyenskygge og mascara. Bruker litt mer mascara til fest, ellers ingen forandringer. :-)

Gjest Gjesta
Skrevet

Til daglig sminker jeg meg ikke så mye; mascara, concealer og solpudder er minimum, og så kommer andre ting i tillegg hvis jeg gidder eller har veldig god tid.

Til fest sminker jeg meg naturligvis mer, men jeg bruker sjelden to eller flere øyenskygger, og det er over et halvt år siden sist jeg hadde leppestift på meg. De ligger urørt i skapet, mens jeg for det meste bruker gloss eller farget leppepomade.

Gjest Gjesta
Skrevet

Av sminke så bruker jeg kun kajal og concealer til hverdags. (Hvis huden er unormalt fin dropper jeg concealeren,..)

Til fest blir det mer,...(Kajal, mascara, concealer, solpudder og noen ganger øyeskygge.)

Ellers er huden min borti Dermalogica- og MD Formulations-rensepordukter hver dag.

Skrevet

Jeg er nok av dem som bruker ganske mange produkter også til hverdags, uten at jeg ser veldig sminket ut for det.

Hver dag: Øyekrem, fuktighetskrem, concealer, dekkstift, foundation, løspudder, rouge, øyeskygge, brynskygge, kajalblyant og mascara, kanskje lipgloss eller leppestift.

Til fest er det ikke så mange fler produkter jeg bruker - men andre produkter med mer (og mørkere) farge, vanligvis.

Skrevet

Til hverdags bruker jeg foruten renseprodukter og fuktighetskrem concealer under øynene, litt pudder, solpudder, øyenskygge og mascara. Noen ganger bruker jeg lipgloss også, men dette tar jeg i såfall på i løpet av dagen, ikke om morningen.

Sminker meg ikke noe særlig mer når jeg skal på fest jeg heller, kanskje litt mer øyenskygge og mascara pluss lipgloss.

Skrevet

Bruker alltid foundation og concealer, selv de dagene jeg ikke har på meg annen sminke. Jeg har litt sprengte blodkar i ansiktet, dessuten synes de blå ringene under øynene godt på grunn av tynn og "gjennomsiktig" hud så forskjellen blir så stor når jeg har på foundation og concealer. Skulle ønske huden min så slik ut uten sminke også da...

Gjest Xavia
Skrevet

Til daglig så bruker jeg:

*Renseprodukter

*Fuktighetskrem til ansikt (Ikke bodylotion :o som trådstarter.)

*Litt pudder/solpudder

*Mascara

*Øyebrynsblyant

*Lipgloss

Gjest Bellatrix
Skrevet

Til daglig: fuktighetskrem

Fest: maskara og leppestift.

Skrevet

Renseprogram fra Kanebo

Foundation

Pudder

Solpudder

mascara

lipgloss

øyenskygge

Om det er en spesiell anledning bruker jeg gjerne litt farger i kinn og på øyelokk.

Gjest Formosiss
Skrevet

- En stor dæsj spenol,

- Mascara,

- Øyenskygge,

- av og til foundation,

- leppestift/leppepomade.

Skrevet

Til hverdags bruker jeg foundation, mascara og kajal.

Til fest bruker jeg stort sett det samme, men litt mørkere og mer kajal + kanskje noe øyenskygge og lipgloss.

Skrevet

Til daglig: ID Bare Minerals

Rouge

Maskara

Blank lipgloss

Til fest: Det samme+litt lys perlemors øyenskygge

Gjest Daniella_
Skrevet

Hverdags:

* Farget dagkrem

* Solpudder fra Chanel

* Lancomes Hypnose mascara

* Øyenbrynspenn fra Lumene

* Rouge

* Som regel blank gloss

Til fest:

* Farged dagkrem her også

* Solpudderet

* Lancomes XXL booster

* Lancomes Hypnose mascara

* Rouge

* Øyenskygge, eyeliner (kommer ann på)

* Øyenbrynspennen

* Gloss, leppestift (kommer også ann på)

Ellers til fest tar jeg på meg litt shimmer på brystet, skuldre eller highlighter kinnben eller under øyenbrynet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Foruten renseprodukter og fuktighetskrem:

-Foundation

-Solpudder

-Concealer

-kajal

-mascara

-diskret øyenskygge

På kveld/fest det samme, men litt kraftigere farger.

+ "shimmerfoundation" fra YSL

Gjest gjest1
Skrevet

Til daglig:

renseprodukter

hudkrem

foundation

concealer

solpudder

mascara

Lip gloss og diskre øyenskygge om jeg føler for å være litt fin en dag.

Til fest:

det samme + litt mer farge på øyenskyggen og lip gloss + rouge

Skrevet

Til daglig bruker jeg kun mascara. Mulig jeg bruker litt rouge i kinnene. Thats it.

Til fest bruker jeg det samme, pluss litt øyenskygge. Noen ganger litt leppestift.

Gjest gjest1
Skrevet

mascara

flytende eyeliner

blyant eyeliner

blyant på øyenbryn

mulig jeg hiver på øyenskygge til både hverdags og fest og slikt, men har så runde øyne at jeg føler ikke jeg passer det, aner ikke hvordan jeg legger det.

Kom gjerne med tips :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...