Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg går inn i en butikk med barnevogn, og skoene mine røper at det er en kunde i butikken. Likevel sier verken sjefen bak kassen og den ansatte hei til meg. De kikker bare litt.

Bare minutter senere går jeg på nytt inn i butikken, men med mannen min. Og da sprekker sjefen bak kassen opp i et smil og sier hei. 

Måtte jeg ha med mannen for å fortjene et hei, eller var det han de henvendte seg til?

Anonymkode: 3a51c...d99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

:klo:

Anonymkode: 845ad...445

• Liker 1
Skrevet

Tror nok det var tilfeldig. De ser an om kunden er kontaktsøkende eller ikke,  og da var du nok mer det når du kom inn andre gangen og så etter om de sa hei til deg  

Anonymkode: 74241...9e0

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror nok det var tilfeldig. De ser an om kunden er kontaktsøkende eller ikke,  og da var du nok mer det når du kom inn andre gangen og så etter om de sa hei til deg  

Jeg så jo på ansiktene deres og smilte første gangen jeg kom inn, og det samme når jeg kom inn andre gangen.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg så jo på ansiktene deres og smilte første gangen jeg kom inn, og det samme når jeg kom inn andre gangen.

Ok. Da kan det hende det er pga den patriarkatiske hjernevasken ja. At menn liksom har mere autoritet og respekt enn kvinner så det måtte en mann til for at de følte de burde hilse. 

:(

enda et hverdagsbevis på at feminisme trengs 

Skrevet

Ja dette var jo virkelig noe å syte over.

Get over it

• Liker 2
Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Jeg forstår ikke helt..er dette en problemstilling :klo:

Skrevet

du har større problemer enn at noen ikke sa hei til deg :) 

Anonymkode: 2e696...147

Skrevet

Er ikke dette en vandrehistorie? 

Skrevet
3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ok. Da kan det hende det er pga den patriarkatiske hjernevasken ja. At menn liksom har mere autoritet og respekt enn kvinner så det måtte en mann til for at de følte de burde hilse. 

:(

enda et hverdagsbevis på at feminisme trengs 

Var litt dette jeg også tenkte på:PMen virker sprøtt ut..

Skrevet

First world problem

Anonymkode: 6b737...481

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...