Gjest gjest i dag Skrevet 21. mars 2005 #1 Skrevet 21. mars 2005 I dag gikk jeg for å få hjelp til å kjøpe riktig BH. Sa når jeg kom at "jeg vil ha en BH som ikke koster flesk". Fikk prøve to stykker som satt som skudd og kjøpte begge to kostet 1098kr. Det syntes jeg var veldig dyrt, men de var så gode at jeg ville ha de, men er gode BH'er så dyre?????
Gjest Gjesta Skrevet 21. mars 2005 #2 Skrevet 21. mars 2005 Jeg hadde aldri betalt så mye for en bh - det er tross alt bare en bh... Syns jeg kan skaffe gode bh'er til 3-400 kr jeg da. K
Gjest gjest i dag Skrevet 21. mars 2005 #3 Skrevet 21. mars 2005 Det var 1098kr for to BH'er. (Viss det var uklart)
lillesky Skrevet 21. mars 2005 #4 Skrevet 21. mars 2005 Synes ikke det var så ille pris, hvis de satt som skudd. Jeg er ganske normal, men synes det er vanskelig å finne en god bh. Har hittil bare handlet på H&M o.l. Søsteren min handlet bh i "spesialbutikk" (La Lina på St. hanshaugen), og hun er superfornøyd!! Det handler kanskje om prioriteringer? Jeg har funnet ut at jeg egentlig bare trenger 2 svarte og 2 hvite til basis. Så får jeg heller kjøpe noe billig lekkert.
Gjest Gjesta Skrevet 22. mars 2005 #5 Skrevet 22. mars 2005 Ok - jeg oppfattet det som at det var over 1000 kr pr stk jeg! Mellom 5-600 kr for en bh er vel også ganske dyrt i mine øyne, men overkommelig hvis de "sitter som et skudd". Og så er det forskjell på om man har bh'ene i lang tid da, eller om man kjøper seg en ny hver gang man skal på by'n! K
Gjest gjest i dag Skrevet 22. mars 2005 #6 Skrevet 22. mars 2005 Du kan si det sånn at BH kjøper jeg ikke for ofte. Inntil igår gikk jeg i ammebh og minsten blir 3 år i juni, vet det er "gale" men når jeg aldri finner en bH som passer og aldri tar meg råd til å kjøpe så blir det sånn.
Saga Skrevet 22. mars 2005 #7 Skrevet 22. mars 2005 Jeg brukte å kjøpe bh'er på H&M og Lindex, og helst når det var salg. Var ganske fornøyd med Lindex.. Til jeg prøvde Victoria's Secret. De sitter mye bedre og kvaliteten er så bra (jeg synes lindex sine ser utrolig dårlig ut etter at det har gått ett år eller mindre). Det er veldig vanskelig for meg å finne en god BH som sitter bra og en form jeg er tilfreds med. Om du ikke kjøper bh'er annenhver helg så synes jeg 1000 ikke er så mye for to stk som du likte og med bra kvalitet.
Vibs Skrevet 22. mars 2005 #8 Skrevet 22. mars 2005 tja, sist jeg handlet bh handlet jeg på la lina og der koster det jo litt.. men jeg fikk en innføring i hvordan bh'ene sys og hvorfor det blir litt dyrt når det går så og så mye stoff med. la lina betjeningen om det. jeg synes ikke det er det som avgjør hva jeg er villig til å betale for en bh. servicen på la lina derimot blar jeg villig opp for når bh'ene sitter som støpt i tillegg så er du på alle måter fornøyd, også med hjelpen du fikk, så synes jeg ikke du har betalt for mye.
Chihiro Skrevet 22. mars 2005 #9 Skrevet 22. mars 2005 Synes ikke det var så ille hvis det er "år og dag" siden du kjøpte bher sist, og puppene har vel gjerne forandret seg litt etter graviditet og amming. Selv bruker jeg noen helt basic Triumph-bher til daglig, pleier kjøpe dem på Cubus når de har 25% rabatt på undertøy. Da koster de ca 250 pr stk. Men du får jo ikke den samme veiledningen/servicen på cubus som på en undertøysbutikk da.
Gjest GreenSky Skrevet 22. mars 2005 #10 Skrevet 22. mars 2005 Kjøper selv BH-er på LaLina til ca 600 - 800 kr stk. Så tusenlappen er ikke så ille, du får en bra BH, og det gjør underverker for (kropps)holdningen.
Gunilla Skrevet 22. mars 2005 #11 Skrevet 22. mars 2005 Reagerer ikke negativt på den prisen, nei. To Bh'er som sitter støpt og til ca tusenlappen. Heldiggris! Forrige gang jeg kjøpte meg en BH som satt som støpt måtte jeg gi 700 kr. For én... Jeg har stor byste, og vil gjerne ha god støtte, så jeg gir gjerne så mye for en god BH.
Saga Skrevet 23. mars 2005 #12 Skrevet 23. mars 2005 Det er så mange som egentlig ikke vet hva en god bh er og kjøper mange flere til mye mer tilsammen. Og bh'ene varer i kun ett år (kanskje ikke det en gang). Har man prøvd en god BH en gang, da gir man gjerne litt mer for ekte kvalitet!
pusla Skrevet 23. mars 2005 #13 Skrevet 23. mars 2005 Jeg ville nok betalt 1100,- for to bh'er ja, når kvaliteten er bra og de sitter som de skal.
Gjest Anonymous Skrevet 23. mars 2005 #14 Skrevet 23. mars 2005 Jeg har aldri brukt så mye penger på bh-er, men jeg har da også små pupper som ikke trenger særlig hjelp for å henge der de gjør. Synes også jeg ser og føler meg ok ut i relativt rimelig undertøy (triumph og h&m). Men dersom jeg "hadde behov for det"; enten pga bystestr, følelse av trivsel o.l, ville jeg godt kunnet betale prisen du nevner. Du kan kanskje klare deg med færre gode bher også, som noen er inne på her. Det er jo ikke bare klærne som synes på utsiden som trenger å være av bra kvalitet...
Transe Skrevet 24. mars 2005 #15 Skrevet 24. mars 2005 Tidleger kjøpte jeg bare billig BH, brukte så mye av budsjettet til kjoler og skjørt at jeg hadde ikke råd til noe annet. For noen år siden fant jeg ikke klær som jeg likte og dumpet innom en undertøysforhandler. Jeg var alene i butikken og fikk feldig bra kundebehandling og ut merket hjelp. Forlot butikken med varer for snart 2000 og har ikke angret en dag på det. Fikk en aha opplevelse av desse BH en jeg kjøpte, var bare så fantastisk god å bruke. Har ikke lengfer så mange BH, men dem jeg har er av kvalitet. Har noen sett med BH og truse, men blir bare brukt i spessiell samheng.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå