AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Min datter går på universitetet og har eksamen i november. Så har hun noen fri dager før ny semester? Start. Hun vil så gjerne på en 2-3 dagers tur med meg. London ble vurdert og utelukket. Noen anbefalinger? Vi har vært i Gdansk så det er også utelukket. Hvor og hvorfor? Hun liker shopping, jeg liker sightseeing og slappe av. Riga? Warszawa? København? Anonymkode: 72a3f...624
Hedy Lamarr Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 Hva med Amsterdam? Fin for både shopping og sightseeing. 3
Million Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 Hva med Glasgow eller Edinburgh? Skottland er jo fascinerende. 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Min datter går på universitetet og har eksamen i november. Så har hun noen fri dager før ny semester? Start. Hun vil så gjerne på en 2-3 dagers tur med meg. London ble vurdert og utelukket. Noen anbefalinger? Vi har vært i Gdansk så det er også utelukket. Hvor og hvorfor? Hun liker shopping, jeg liker sightseeing og slappe av. Riga? Warszawa? København? Anonymkode: 72a3f...624 Vet ikke hvor du flyr fra. Men jeg vil anbefale Berlin, rimelig er det også. Når det gjelder fly og hotel. Samme gjelder mat etc, her har du utrolig mye å velge i! Kort flytur fra Oslo er det også, 3 selskapet flyr: easyjet, sas og norwegian. Berlin har helt annen stemning enn jaget i London. Jeg frekventerer rundt i europa hver mnd. Berlin har jeg besøkt nærmere 100 turer. Anonymkode: 6d5f5...c5b 5
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 Stockholm er en fantastisk by. Anonymkode: 3f8e8...8dd
Zenhouse Skrevet 19. oktober 2018 #6 Skrevet 19. oktober 2018 Har vært i Edinburgh og Barcelona i oktober. Flotte byer begge to. Måtte kle meg godt i Edinburgh, mens i Barca var det opp til 25 grader.
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #7 Skrevet 19. oktober 2018 Byer det kan være verdt å vurdere: Krakow London Barcelona Seoul Budapest Tallinn Praha Stockholm Anonymkode: b0728...139 1
Youngatheart Skrevet 19. oktober 2018 #8 Skrevet 19. oktober 2018 Budapest er flott. Var der med min datter og hun koste seg der. Flere shoppingsenter i nærheten av byen, muligheter for Spa flere plasser, billige hoteller og mat, flotte bygninger, elve cruise og ikke minst Ruinpubene, de er spesielle. https://www.budapest.no/restaurant-uteliv/ruinpuber-i-budapest 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #9 Skrevet 19. oktober 2018 Istanbul ? Nydelig plass , god mat og mye kultur. Anonymkode: 42c13...098 1
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #10 Skrevet 20. oktober 2018 På 19.10.2018 den 14.38, AnonymBruker skrev: Vet ikke hvor du flyr fra. Men jeg vil anbefale Berlin, rimelig er det også. Når det gjelder fly og hotel. Samme gjelder mat etc, her har du utrolig mye å velge i! Kort flytur fra Oslo er det også, 3 selskapet flyr: easyjet, sas og norwegian. Berlin har helt annen stemning enn jaget i London. Jeg frekventerer rundt i europa hver mnd. Berlin har jeg besøkt nærmere 100 turer. Anonymkode: 6d5f5...c5b Signerer denne! Berlin er billig, og har alt. Gode shoppingmuligheter for datteren din, og en masse å se på. Anonymkode: 232c9...815
AnonymBruker Skrevet 20. oktober 2018 #11 Skrevet 20. oktober 2018 Norwegian flyr billig til Dubai. Nattfly. Hotell er ikke så dyrt der i november. dere får alt dere ser etter der, pluss garantert sol Ellers så er Istanbul nevnt, nydelig by, og lira er billig nå, så det er billig å bo, spise og shoppe der nå. Barcelona er fint men jeg syns at det er altfor dyrt der. Berlin er som nevnt billig, jeg har vært der 2 ganger men jeg personlig synes den mangler noe. Budapest er fint for kos og slappe av pluss litt å se. Mye å velge i Tallinn er også koselig for par dager. Anonymkode: ba1a1...e5f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå