AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Dere som gir flaske.. når gir man drikkeklar nan Og når gir man pulver? Er det andre forskjeller enn det åpenbare på de (drikkeklar vs blande)? hvoedan blander dere pulver? Hva med når man er ute på restaurant eller cafeer? Termos i bagen da?! For et styr! Måtte begynne å gi mme da jeg ikke har nok melk selv etter 5 økedager i strekk. Han har kun fått drikkeklar Anonymkode: e1f02...241
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 Drikkeklar er enkelt ute, så pulver hjemme er det mest økonomiske vil jeg tro. Anonymkode: 4cf79...cc6 1
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 Drikke klar trenger ikke å varmes, mens pulver på man varme. Jeg har enten hatt varmt vann på termos og så blandet med kaldt vann, eller kjølte ned før jeg har blandet. Anonymkode: 05920...703
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 Drikkeklar er til krisesituasjoner - siden den er VELDIG mye dyrere enn pulver. Jeg har med en termokopp(sånn til kaffe) med kokt vann og en sånn boks med flere rom til pulver som er ferdig oppmålt. Går veldig greit å blande. Kan være lurt å ha med en flaske med kaldt kokt vann også så man kan blandet kokt og kaldt vann til å få riktig temperatur. Pulver blander man etter anvisning på pakken. Anonymkode: dfad3...5e4
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 De drikkeklare blir jo mye dyrere, flaska må vel brukes innen 24 timer av åpning og rester må kastes. Mens med pulver blander man ut det man trenger. Ellers, kjøp heller hipp enn nan - Nestle er et skikkelig drittselskap. Anonymkode: ffb8e...673 2
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #6 Skrevet 19. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: De drikkeklare blir jo mye dyrere, flaska må vel brukes innen 24 timer av åpning og rester må kastes. Mens med pulver blander man ut det man trenger. Ellers, kjøp heller hipp enn nan - Nestle er et skikkelig drittselskap. Anonymkode: ffb8e...673 Åh, hvordan da? Kjenner ikke til hipp og vet lite om Nestle... Anonymkode: e1f02...241
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #7 Skrevet 19. oktober 2018 1 hour ago, AnonymBruker said: Åh, hvordan da? Kjenner ikke til hipp og vet lite om Nestle... Anonymkode: e1f02...241 https://ammehjelpen.no/boikott-nestl Nestle har veldig mye svin på skogen. Mulig det finnes mange fler alternativer til Nestle, men vår nærbutikk har Hipp. Det er økologisk og i utgangspunktet en familiebedrift, så vil tro det er hakket bedre å støtte enn Nestle ihvertfall. Anonymkode: ffb8e...673 1
Ny Bruker Skrevet 19. oktober 2018 #8 Skrevet 19. oktober 2018 Bruker drikkeklar bare på flyreise. Puver og termos ellers. 1
Ny Bruker Skrevet 19. oktober 2018 #9 Skrevet 19. oktober 2018 Jeg foretrekker Hipp da det ikke danner klumper ved blanding som NAN. 1
Arkana Skrevet 19. oktober 2018 #10 Skrevet 19. oktober 2018 (endret) Vi har hatt tre flaskebarn og aldri brukt drikkeklar mme. Når vi var ute av huset hadde vi med ferdigfylt pulverboks, en liten termos med kokende vann og evt en flaske med kaldt vann. Da kunne en flaske mme enkelt blandes fort og greit og det går til og med raskere enn å varme drikkeklar. Endret 19. oktober 2018 av Arkana 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå