AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #1 Skrevet 19. oktober 2018 Hvor kan jeg kjøpe kåpe/jakke til den som her litt str. nå til vinterbruk med god kvalitet? Finnes det noen nettside/facebookside som en kan se på så hadde det vært fint. Vil helst gå i butikk for å prøve før jeg kjøper. Bor i indre østlandet, men skal til Sørlandet i løpet av kort tid kanskje det kunne være noe der å finne. Anonymkode: bcb00...c6b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #2 Skrevet 19. oktober 2018 Hvilken strørrelse er det snakk om? Zizzy? Fra 46 og oppover? Anonymkode: f7ac0...316
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #3 Skrevet 19. oktober 2018 Stor str mener du? Hvor stor da? Zizzi har store str og jeg synes de legger litt sjel i å ha fine snitt selv om det er store str. Personalet er også veldig flinke til å hjelpe deg å finne en jakke som passer uten at du føler deg som en sprengt hval etterpå. Anonymkode: 84c7a...d61
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #4 Skrevet 19. oktober 2018 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Hvilken strørrelse er det snakk om? Zizzy? Fra 46 og oppover? Anonymkode: f7ac0...316 TS her 46 og opp Anonymkode: bcb00...c6b
AnonymBruker Skrevet 19. oktober 2018 #5 Skrevet 19. oktober 2018 Alexis mote i Oslo og Moss. Wenches mote i Arendal (sentrum og Harebakken). Pip stormote i Kristiansand. Det er selvsagt flere butikker også. Zizzi kan ha, Gudrun Sjøden i Oslo (hvis en liker stilen). Tror det er stormotebutikker både på Gjøvik og Hamar. Anonymkode: b4490...d82
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå