Anonym2467 Skrevet 26. oktober 2018 #21 Skrevet 26. oktober 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Men jeg forstår ikke familesammensetningen. Er bobby sønnen til Scott og Barbara, men ikke Brendan? Brendan er vel yngre enn Bobby, og de har samme etternavn, mens Barbara og Scott har et annet? Anonymkode: 3617e...efa Bobby er sønnen til Scott og Brendan er sønnen til Barbara. Så Scott er stefaren til Brendan.
Toiny Skrevet 26. oktober 2018 Forfatter #22 Skrevet 26. oktober 2018 Og så rasende han ble Scott, på telefonen! Der kom nok hans sanne jeg frem....
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #23 Skrevet 26. oktober 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men jeg forstår ikke familesammensetningen. Er bobby sønnen til Scott og Barbara, men ikke Brendan? Brendan er vel yngre enn Bobby, og de har samme etternavn, mens Barbara og Scott har et annet? Anonymkode: 3617e...efa 1 time siden, Anonym2467 skrev: Bobby er sønnen til Scott og Brendan er sønnen til Barbara. Så Scott er stefaren til Brendan. Nei, Scott er stefaren til både Brendan og Bobby. Anonymkode: 1fd9e...7b8 1
AnonymBruker Skrevet 26. oktober 2018 #24 Skrevet 26. oktober 2018 Men da henget det ikke på greip at Scott skal ofre Brendan og beskytte Bobby? 🙄 Anonymkode: 3617e...efa 1
strykebrett Skrevet 26. oktober 2018 #25 Skrevet 26. oktober 2018 Blir helt sjokkert av denne saken! Jeg håper inderlig de kommer ut snart. Tenker på de stakkars foreldrene til Steven. Dolores er bare helt skjønn! Håper de lever den dagen de slipper ut. Husker jeg fulgte West memphis 3 saken i flere år, noe som kan minne meg om denne saken. Der var det også en tenåringsgutt med svært lav iq som tilsto.
strykebrett Skrevet 26. oktober 2018 #26 Skrevet 26. oktober 2018 (endret) 1 time siden, AnonymBruker skrev: Men da henget det ikke på greip at Scott skal ofre Brendan og beskytte Bobby? 🙄 Anonymkode: 3617e...efa Nei, det syntes jeg også virket rart! Husker ikke telefonsamtalen som ble tatt opp. Men mener å huske moren også beskyttet bobby. Veldig rart med tanke på alle de syke tingene han hadde på pcen.. gir meg litt ubåt-Madsen vibes! Endret 26. oktober 2018 av strykebrett
Gjest MizBiz Skrevet 27. oktober 2018 #27 Skrevet 27. oktober 2018 scott og bobby trodde vel ikke at brendan skulle bli involvert, men bare steven avery, kanskje?
Anonym2467 Skrevet 27. oktober 2018 #28 Skrevet 27. oktober 2018 15 timer siden, AnonymBruker skrev: Men da henget det ikke på greip at Scott skal ofre Brendan og beskytte Bobby? 🙄 Anonymkode: 3617e...efa Det var nok fordi de ikke i sin villeste fantasi kunne tenke seg at Brendan innrømmet et mord han ikke hadde noe med... For hvem gjør noe slikt? Og når Brendan allerede hadde gjort det var det jo for sent, hva skal man gjøre? Kaste den andre sønnen til ulvene? Scott har nok også hjulpet Bobby å kvitte seg med liket osv, så da var jo han innblandet og enda større grunn til å holde kjeft.
AnonymBruker Skrevet 27. oktober 2018 #29 Skrevet 27. oktober 2018 1 time siden, Anonym2467 skrev: Det var nok fordi de ikke i sin villeste fantasi kunne tenke seg at Brendan innrømmet et mord han ikke hadde noe med... For hvem gjør noe slikt? Og når Brendan allerede hadde gjort det var det jo for sent, hva skal man gjøre? Kaste den andre sønnen til ulvene? Scott har nok også hjulpet Bobby å kvitte seg med liket osv, så da var jo han innblandet og enda større grunn til å holde kjeft. Bra poeng🙄 kan alikevel ikke forstå at en uskyldig mann vil hjelpe stesønnen med å dekke over en slik syk handlig Anonymkode: 3617e...efa
Sacramone Skrevet 27. oktober 2018 #30 Skrevet 27. oktober 2018 Hvis det er slik at det er Bobby og evt Scott som egentlig har drept Teresa, så tror jeg de fra begynnelsen av ikke har tenkt at noen skulle ofres for dem, og som noen påpeker, de regnet nok aldri med Brendan kom til å inrømme noe. Bilen hadde de jo ikke satt fra seg hjemme, hun ble ikke drept eller etterlatt på eiendommen osv. Men når det kunne se ut som om Steven ble mistenkt istedenfor ham selv (Bobby), så endret han historien til at han så Teresa gå mot Stevens trailer (han sa jo først til sin bror at han hadde sett Teresa dra, men det ville ha økt mistanken om han selv. Nå har han jo trukket den påstanden sikkert fra press fra sin mor)... For et rot. Han kommer dårlig ut av dette uansett. Men politiet står jo også fast da de må ha vært med å plante bevis mot Steven (dette med kula osv som ikke kan ha gått gjennom Teresas hode.. med mindre hun var laget av tre). De kan jo ikke nå gå tilbake på dette, selv om de kanskje skjønner at det må være Bobby. Det eneste er, burde det ikke være DNA av Bobby evt Scott på denne bilen?
Anonym2467 Skrevet 27. oktober 2018 #31 Skrevet 27. oktober 2018 25 minutter siden, Sacramone skrev: Hvis det er slik at det er Bobby og evt Scott som egentlig har drept Teresa, så tror jeg de fra begynnelsen av ikke har tenkt at noen skulle ofres for dem, og som noen påpeker, de regnet nok aldri med Brendan kom til å inrømme noe. Bilen hadde de jo ikke satt fra seg hjemme, hun ble ikke drept eller etterlatt på eiendommen osv. Men når det kunne se ut som om Steven ble mistenkt istedenfor ham selv (Bobby), så endret han historien til at han så Teresa gå mot Stevens trailer (han sa jo først til sin bror at han hadde sett Teresa dra, men det ville ha økt mistanken om han selv. Nå har han jo trukket den påstanden sikkert fra press fra sin mor)... For et rot. Han kommer dårlig ut av dette uansett. Men politiet står jo også fast da de må ha vært med å plante bevis mot Steven (dette med kula osv som ikke kan ha gått gjennom Teresas hode.. med mindre hun var laget av tre). De kan jo ikke nå gå tilbake på dette, selv om de kanskje skjønner at det må være Bobby. Det eneste er, burde det ikke være DNA av Bobby evt Scott på denne bilen? Jeg tenker faktisk at kanskje politiet viste at det var Bobby, for som du sier det må jo ha vært DNA fra han i bilen til Teresa, men at de var så desperat mtp søksmålet fra Steven at de lukket øynene.
Sacramone Skrevet 27. oktober 2018 #32 Skrevet 27. oktober 2018 2 timer siden, Anonym2467 skrev: Jeg tenker faktisk at kanskje politiet viste at det var Bobby, for som du sier det må jo ha vært DNA fra han i bilen til Teresa, men at de var så desperat mtp søksmålet fra Steven at de lukket øynene. Ja, evt at de selvfølgelig fant flere dna profiler i bilen, da det sikkert vil være mange. Men så lenge de ikke har noen å sammenlikne med (hvis Bobby ikke har levert dna profil til politiet, noe han sikkert ikke har da han aldri har vært mistenkt) så vil de heller ikke få en match.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå