Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde mensen 5-10 oktober, hatt sex hverdag etter det frem til 18 oktober i håp om en liten spire. De 3 siste dagene har jeg hatt ganske mye utflod. Dette er noe jeg aldri har de andre mnd. Litt magesmerter, men ikke mye. Hva kan utfloden bety? Om det i det hele tatt betyr noe? 

Anonymkode: 390ef...5ab

Videoannonse
Annonse
Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde mensen 5-10 oktober, hatt sex hverdag etter det frem til 18 oktober i håp om en liten spire. De 3 siste dagene har jeg hatt ganske mye utflod. Dette er noe jeg aldri har de andre mnd. Litt magesmerter, men ikke mye. Hva kan utfloden bety? Om det i det hele tatt betyr noe? Har kort syklus, hadde eggløsning for ca 5 dager siden. 

Skrevet

Det kan bety graviditet men trenger ikke å bety noen ting :)

Anonymkode: 39627...a94

Skrevet
11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det betyr  at du er i tiden rundt eggløsning. Har du 28 dagers syklus har du eggløsning rundt syklusdag 14. http://www.syklus.info/sekreter/finne-egglosningen/

Anonymkode: 84b60...9ad

Har 24 dagers syklus, og har aldri hatt utflod eller smerter i mer enn en dag ved eggløsning! Mulig det ikke er noen ting. Men føler meg «våt» der nede. Haha, altså som om jeg må tørke meg hele tiden uten at det er noe der .. 😅Stikkinger på høyre side! Ikke mye å få gjort før to uker tenker jeg! 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...